اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان:

4 شهید گمنام در گلستان تدفین می‎شوند/ دشمن از فرهنگ بسیج و بسیجی می‎هراسد

نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: امروز چهار شهید گمنام در شهرستان‎های علی‎آبادکتول، آزادشهر و گنبدکاووس تشییع و تدفین می‎شوند.

4 شهید گمنام در گلستان تدفین می‎شوند/ دشمن از فرهنگ بسیج و بسیجی می‎هراسد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام جعفر رعایتی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ روحانیون استان گلستان که به مناسب روز قشر بسیج طلاب در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: چهار شهید گمنام در سنگدوین علی‎آبادکتول، پادگان ارتش در آزادشهر و در حوزه علمیه شهرستان گنبد کاووس تشییع و تدفین خواهند شد.

وی از طلاب و روحانیت به عنوان سربازان امام زمان(عج) یاد کرد و افزود: دنیای اسلام در شرایط حساسی قرار گرفته است، دشمنان سعی می‎کنند با هدف قرار دادن اعتقادات مسلمانان آنها را از دین و معنویت دور کنند.

* ولایت عامل اقتدار انقلاب اسلامی است

نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه باید هدف را شناخت، ابراز کرد: طلاب و روحانیت اگر هدف را بشناسند بهتر می‎توانند در مسیر پیشبرد اهداف اهتمام کنند.

رعایتی با اشاره به اینکه ولایت عامل اقتدار انقلاب اسلامی است، افزود: انقلاب هر جایی که روحانیت حضور پررنگی نداشته، ضربه خورده است و هر زمان که علما در صحنه بودند شاهد سربلندی انقلاب اسلامی ایران بودیم، این انقلاب با توکل به خدا و اطاعت‎پذیری مردم از امام راحل به پیروزی رسید و به دست با کفایت مقام معظم رهبری در دنیا به الگویی موفق تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) بینی استکبار را به خاک سایید، ابراز کرد: بینی آمریکا و شوروی چنان به زمین ساییده شد که مثل گرگ زوزه می‎کشند.

* دشمن از فرهنگ بسیج و بسیجی می‎هراسد

نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی اکنون بعد از 38 سال در اوج اقتدار است، تصریح کرد: دشمنان دست به دست هم دادند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند اما نتیجه این توطئه به عزت انقلاب اسلامی افزوده است.

رعایتی با تاکید بر اینکه بسیج هدیه امام راحل به انقلاب بود، گفت: بسیج مایه اقتدار نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس شد، هر جایی روحیه بسیجی به میدان آمد پیشرفت و تعالی نصیب‎مان شد، دشمن از فرهنگ بسیج و بسیجی می‎هراسد.

وی عزت و اقتدار نظام اسلامی را در بسیج مردمی ذکر کرد و افزود: تفکر بسیجی باعث شد تا ولایت محور اصلی باشد، بسیج مردمی به اقتدار جمهوری اسلامی در سراسر جهان کمک کرده است، صدور فرهنگ بسیج با محوریت انقلاب اسلامی ایران منجر به پیروزی در بسیاری از کشورها شد.

* دشمن همواره درصدد نفوذ است/ جامعه اسلامی باید بصیرت داشته باشد

نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به راه‎های نفوذ دشمن تصریح کرد: دشمن همواره درصدد نفوذ است تا اهداف شوم خود را به سرانجام برساند اما بصیرت مردم همواره توطئه‎های دشمن را خنثی کرده است.

رعایتی بر لزوم بصیرت آحاد جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: اگر طلاب با بصیرت باشند برای کشور هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد، دلیل پیروزی انقلاب این بود که ولایت محور قرار گرفت و به پشتوانه مردمی پیش رفت.

انتهای پیام/83001/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول