اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی خبر داد

قرائت نتیجه کمیته حقیقت‌یاب حادثه برخورد قطار هفته آینده در مجلس/ وزیر پاسخگو باشد

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی از تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی و کنکاش حادثه برخورد قطار و نحوه امداد و نجات خبر داد.

قرائت نتیجه کمیته حقیقت‌یاب حادثه برخورد قطار هفته آینده در مجلس/ وزیر پاسخگو باشد

محمدحسین فرهنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: مجمع نمایندگان ضمن دادن بیانیه کمیته حقیقت‌یابی را تشکیل داده تا ابعاد این حادثه و دلایل آن شناسایی شود.

وی افزود: دو موضوع که بر روی آنها تاکید شده یکی مورد امداد و نجات و اینکه چرا این امر با تاخیر قابل توجه و مهم‌تر اینکه با امکانات کم صورت گرفته است.

فرهنگی تاکید کرد: خواسته دیگری که همه انتظار این اقدام را از مسئولان دارند شناسایی مقصران اصلی حادثه و معرفی آنان است که مجمع نمایندگان نیز بر این اصل تاکید و پیگیر آن است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به اینکه کمیسیون عمران برای بررسی این حادثه در منطقه مستقر شده است، عنوان داشت: مسؤولان این حادثه از وزیر و مقامات اجرایی تا سایر افرادی که در این حادثه قصور داشته‌اند باید پاسخگو افکار عمومی باشند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه توجیه در این موضوع مرحمی بر آتش و دل داغ دیده حادثه دیدگان نخواهد بود، عنوان داشت: در تماسی با وزیر راه اعتراض خود را در رابطه با سخنان وی ابراز داشته که ایشان نیز با تاکید بر اینکه موضوع بیمه را در قبال پرسش مصدومان حادثه مبنی بر عدم دسترسی به امکانات مالی داشته و به هیچ عنوان متوفیان حادثه مدنظر وی نبوده است.

وی گفت: سعی می‌شود نتایج که از تحقیقات کمیته حقیقت‌یاب و کمیسیون عمران به دست خواهد آمد هفته آینده در صحن علنی مجلس قرائت شود.

انتهای پیام/60014/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول