اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد خبر داد

اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در محمودآباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد از اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در محمودآباد در قالب اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد.

اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، سید تقی کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محمودآباد صبح امروز در مراسم افتتاحیه به مناسبت هفته بسیج از طرح محرومیت‌زدایی در روستای چهار افرا از توابع محمودآباد اظهار کرد: توجه به اقشار ضعیف و محروم یکی از مهم‌ترین اولویت‌های بسیج و قرارگاه سازندگی سپاه است. 

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه محرومیت‌زدایی ساختمان 45 متری خانه محروم در چهار افرا بوده که در مدت کمتر از 3 ماه در هفته بسیج با حضور مسؤولان شهری و خانواده شهدا با هزینه ای بالغ بر 28 میلیون تومان که مبلغ 20 میلیون تومان از اعتبارات دولتی و بقیه از طریق اردوهای جهادی و خیران توسط بسیج سازندگی ساخته و افتتاح شده است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، شاهد کاهش محرومیت و تامین نیاز شهروندان در بخش‌های مختلف شهری و روستایی خواهیم بود و با پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف حمایت از اقشار ضعیف جامعه نخستین خانه محروم در محمودآباد ساخته و بعد از تکمیل به فرد نیازمند تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: این خانه توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی بسیج سپاه و با مشارکت کمیته امداد امام‌خمینی ساخته شد تا گامی بلندی در مسیر تامین رضایت اقشار ضعیف شهرمان برداریم. 

کیا بیان کرد: با همکاری بسیج سازندگی سپاه و کمیته امداد امام خمینی تا پایان سال نیز چهار واحد خانه محروم دیگر ساخته و به بهره‌برداری می‌رسد و بسیج سازندگی در سال 95 با اعتبار یک‌ میلیارد و 200 میلیون تومان برای 300 نفر شغل ایجاد کرده و تسهیلات اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های صنایع تبدیلی ماکیان قارچ، پرورش ماهی و کشاورزی از طریق بانک عامل بانک مهر اقتصاد اعطا کرده است و همچنین به 300 نفر آموزش مهارتی و راهنمایی برای صدور مجوز کسب و کار مشاغل خانگی داده شده است.

این مسؤول در پایان گفت: این طرح در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی سه باب سرویس بهداشتی و حمام نیز در روستاهای معلم کلا و متوریج با اعتبارات دولتی 1.5 میلیون تومان و بقیه از طریق اردوهای جهادی و خیران برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در هفته بسیج توسط بسیج سازندگی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در قالب همین پروژه برای یک نفر زیرپوشش بهزیستی خانه‌ای با اعتباری دولتی یک‌میلیون تومان و بقیه از طریق خیران و اردوی جهادی توسط بسیج سازندگی در روستای گلیرد محمودآباد بهسازی شد.

انتهای پیام/86038/ح40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول