اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بردخون خبر داد

حضور تاجران روسیه و آذربایجان برای خرید گوجه فرنگی بردخون

بخشدار بردخون گفت: با تاجرانی از کشورهای روسیه و آذربایجان مذاکره شده که به زودی در بردخون حضور خواهند یافت و ضمن بررسی موضوع، جهت خرید محصول گوجه فرنگی منطقه اقدام می‌کنند.

حضور تاجران روسیه و آذربایجان برای خرید گوجه فرنگی بردخون

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عمرانی ظهر امروز در نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی بردخون اظهار داشت: زمینه‌سازی در مدارس و برگزاری مانورهای زلزله یکی از عوامل آمادگی عمومی است.

وی افزود: شهرستان دیّر و بردخون از نقاط حادثه خیز است که باید تلاش کنیم خسارت حوادثی مانند خشکسالی، زلزله، سیل و مانند آن به حداقل برسد و آموزش و پرورش جهت فرهنگ سازی و آماده کردن جامعه نقشی اساسی و تأثیرگذار دارد.

عمرانی با بیان اینکه طرح جامع روستایی بردخون تنظیم شده و همه حوادث و اتفاقات مشخص و پیش‌بینی شده، اضافه کرد: همه ادارات و نهادها باید برای کاهش خسارت و امدادرسانی به مردم آماده باشند.

بخشدار بردخون یکی از مظاهر پدافند غیرعامل را معیشت مردم دانست وگفت: باید به کشاورزان بردخون که سرمایه و زندگی خود را برای کشاورزی و کشت گوجه فرنگی هزینه کرده‌اند و با کاهش قیمت ممکن است زیان ببینند، کمک کنیم.

وی ادامه داد: در این زمینه با تاجرانی از کشورهای روسیه و آذربایجان مذاکره شده که به زودی در بردخون حضور خواهند یافت و ضمن بررسی موضوع، جهت خرید محصول گوجه فرنگی منطقه اقدام می‌کنند.

امام جمعه موقت بردخون هم گفت: کشور ما هرساله شاهد بروز بلایای طبیعی مانند زلزله است و ایجاد آمادگی در بین مردم بسیار ضروری است که برگزاری مانور به صورت سالانه و روز مشخص کافی نیست و باید در مقاطع مختلف سال برای عموم اجرا شود.

حجت‌الاسلام محمّدجواد عاشوری با بیان اینکه برگزاری مانورها باید هدفمند و مستمر باشد، افزود: ضرورت دارد در کنارمدارس، مخازن ذخیره آب پیش‌بینی و احداث شود تا در مواقع ضروری استفاده شود.

انتهای پیام/2255/ک20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول