اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عباس‌آباد:

بانک‌ها همسو با سیاست‌های دولت حرکت کنند

فرماندار شهرستان عباس‌آباد گفت: بانک‌های عامل همسو با سیاست‌های اجرایی و ابلاغی دولت در حمایت از بخش تولید و کشاورزی حرکت کنند.

بانک‌ها همسو با سیاست‌های دولت حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عباس‌آباد، سید ابراهیم هاشمی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه بند «و» تبصره 13 ماده واحده قانون بودجه سال 95 کل‌کشور در جمع مدیران و رؤسای بانک‌های عامل این شهرستان، اظهار کرد: در بخش دستور‌العمل اجرایی اعطای تسهیلات حوادثی بانک مرکزی و مفاد بند «و» تبصره 13 ماده واحده قانون بودجه سال 1395 کل‌کشور درباره هزینه امهال بدهی کشاورزان خسارت‌دیده این جلسه برگزار شد.

وی افزود: دولت در بخش کشاورزی و حمایت از تولید گام‌های خوبی را برداشته و انتظار می‌رود بانک‌های عامل همسو با سیاست‌های اجرایی و ابلاغی دولت در جهت حمایت از بخش تولید و کشاورزی حرکت کنند.

فرماندار عباس‌آباد بیان کرد: ابلاغیه بند «و» تبصره 13 ماده واحده قانون بودجه سال 95 مربوط به استمهال وام کشاورزی کشاورزان خسارت‌دیده است که بانک‌های عامل برابر ماده چهار این تبصره پس از تشکیل کارگروه و شناسایی مشمولان موظف به اجرای آن هستند.

هاشمی در پایان گفت: این جلسه به منظور جمع‌بندی نهایی در اجرای این ابلاغیه است و مدیران برای اقدام این مهم در حمایت از تولید و کشاورزی تسریع کنند.

انتهای پیام/86039/پ20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول