اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

مسؤول معاونت سیاسی لشکر 14 امام حسین(ع) اصفهان:

از آمریکا ضربه خورده‌ایم اما از روی کینه‌ عمل نمی‌کنیم

مسؤول معاونت سیاسی لشکر 14 امام حسین(ع) اصفهان گفت: از آمریکا خیلی ضربه خوردیم، زخم خورده هستیم اما از روی کینه‌ عمل نمی‌کنیم و معتقدیم جنگ در سوریه، جنگ ایران و آمریکا است.

از آمریکا ضربه خورده‌ایم اما از روی کینه‌ عمل نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید جلال حسینی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور اصفهان اظهار کرد: روز دانشجو روز استکبارستیزی است و باید به ماهیت این روز توجه داشت.

وی افزود: خداوند در آیات متعدد به استکبارستیزی و جهاد کبیر اشاره می‌کند و یکی از راه‌هایی است که اسلام در پیش گرفته و پیروز شده که این به دلیل اعتماد نداشتن اسلام به کفار است.

مسؤول معاونت سیاسی لشکر 14 امام حسین(ع) اصفهان تصریح کرد: ما متعهدیم که راه نجات بشر یک‌ راه قدسی است و قرآن کتابی است که تحریف نشده و سنت‌های الهی در قرآن راه پیشرفت را برای ما مشخص کردند که اگر به آن‌ها توجه کنیم، در زندگی موفق خواهیم شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تأکید کرد: از آمریکا خیلی ضربه خوردیم اما کینه‌ای از آن‌ها نداریم، زخم خورده هستیم اما کینه‌ای عمل نمی‌کنیم و معتقدیم جنگ در سوریه، جنگ ایران و آمریکا است.

حسینی اضافه کرد: رزمندگان جنگ سوریه با اختیار خودشان رفتند و در حال حاضر حدود 25 گردان امام حسین(ع) زیر نظر لشکر امام حسین(ع) هستند که در هر کدام از این گردان‌ها بسیاری از بسیجیان علاقه دارند تا به جنگ سوریه اعزام شوند.

وی با بیان اینکه تمام کسانی که به سوریه می‌روند به عنوان فرماندهانی اعزام می‌شوند که با تمام اختیار خود به جنگ می‌روند، ادامه داد: لشکر امام حسین(ع) اصفهان 11 شهید مدافع حرم دارد که شهید خیزاب اولین شهید این لشکر است.

مسؤول معاونت سیاسی لشکر 14 امام حسین(ع) اصفهان گفت: شهیدان مدافع حرم هستند که کشور را در حال حاضر حفظ کردند، اگر بررسی کنیم در جاهایی که مشکل داریم، زمان‌هایی است که به وعده‌های الهی عمل نکرده‌ایم.

وی در پایان ابراز کرد: ما باید به وعده‌های الهی اعتماد کنیم تا در زندگی‌های خود موفق شویم و این موضوع نیز در همه موارد اعم از روابط بین‌الملل، اقتصاد و مسائل اجتماعی صدق می‌کند.

انتهای پیام/63068/ 30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول