اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان خبر داد

دستگيري سارق کيف قاپ حرفه‌اي در زنجان

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان از دستگيري سارق کيف قاپ حرفه‌اي در زنجان خبر داد.

دستگيري سارق کيف قاپ حرفه‌اي در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج خانی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هوشیاری گشت کلانتری 13 شهید رجائی زنجان فردی که پس از کیف قاپی از یک زن در حال فرار بود شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: گشت پلیس در حین گشت‌زنی متوجه فرار یک جوان با در دست داشتن یک کیف زنانه می‌شود که با سرعت عمل پلیس این فرد دستگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان ادامه داد: در بررسی محل مشخص شد این کیف قاپ لحظاتی قبل اقدام به کیف قاپی از یک زن کرده و در حال فرار بوده است که با هوشیاری پلیس دستگیر  و برای بررسی بیشتر به کلانتری دلالت و همدست وی نیز دستگیر و به هفت فقره کیف قاپی اعتراف کرد که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

وی ادامه داد: شهروندان بدانند که کیف‌قاپ‌ها با موتورسیکلت‌های تندرو و یک نفر ترک‌نشین با کلاه اقدام به کیف‌قاپی می‌کنند و شهروندان به هنگام استفاده از تلفن عمومی، باز کردن درب منزل و خودرو به هیچ عنوان کیف دستی خود را برای لحظه‌ای زمین نگذارند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با ارائه توصیه‌های ایمنی به شهروندان زنجانی در زمینه رعایت نکات ایمنی افزود: به شهروندان توصیه می‌شود، زمان دریافت پول از بانک حرکات اطرافیان خود به ویژه راکبین موتورسیکلت‌ها را در داخل و خارج بانک را دقیقا زیر نظر بگیرند.

خانی‌پور با بیان اینکه بنابراین هنگام دریافت و حمل پول در چنین اماکنی مراقبت بیشتری از کیف خود به عمل آورند، اضافه کرد: به شهروندان توصیه می‌شود وجه نقد را با کیسه‌های نایلونی روشن یا ساک‌های غیراستاندارد حمل نکرده و هیچگاه محتویات داخل کیف خود را در معرض دید افراد ناشناس قرار ندهند.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول