اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

امام‌ جمعه زرین‌شهر:

اگر سوریه سقوط می کرد، عراق و یمن هم از دست رفته بود/عده‌ای به‌ اشتباه استقلال کشور را باعث عقب‌افتادگی می‌دانند

امام‌ جمعه زرین‌شهر گفت: اگر سوریه سقوط کرده بود، به‌ طور یقین عراق و یمن هم از دست‌ رفته بود و امروز کشور ایران به صورت مستقیم در حال جنگ با داعش و تکفیری‌ها بود.

اگر سوریه سقوط می کرد، عراق و یمن هم از دست رفته بود/عده‌ای به‌ اشتباه استقلال کشور را باعث عقب‌افتادگی می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حجت‌الاسلام‌ قاسم باقریان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرین‌شهر اظهار کرد: اگر گفتمان و رویکرد مقاومت رهبر معظم انقلاب نبود و چنین الگویی به دیگر کشورهای منطقه صادر نمی‌شد، امروز ایران اسلامی غرق خون شده بود.

وی با بیان این که جبهه استکبار در صدد رسیدن به مرزهای ایران است، افزود: اگر سوریه سقوط کرده بود به‌ طور یقین لبنان عراق و یمن هم از دست‌ رفته بود و امروز کشور ایران به صورت مستقیم در حال جنگ با داعش و تکفیری‌ها بود.

امام جمعه زرین‌شهر گفت: تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب گفتمان مقاومت را احیا کرد و امروزه همه ما شاهد برکات و عزت این گفتمان در جهان اسلام به‌ خصوص در سوریه و عراق هستیم.

وی در ادامه با بیان این که در دنیای امروز مدعیان دموکراسی دقیقاً بر عکس آن عمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: اگر در کشورمان فردی مفسد و خرابکار مطابق عقل و شرع به اعدام محکوم شود، کشورهای مدعی حقوق بشر فریادشان برمی‌آید در حالی ‌که همین افراد نسبت قتل و عام کودکان بی‌گناه میانمار سکوت می‌کنند.

باقریان با بیان این مطلب که مردم نباید فریب سازمان‌های حقوق بشری را بخورند، یادآور شد: چرا برخی از افراد هنوز در خواب غفلت به سر می‌برند و متوجه ادعاهای دروغین سازمان حقوق بشر نمی‌شوند؟!

وی تقویت روحیه خودباوری در کشور را امری ضروری دانست و تأکید کرد: موفقیت کشور در گرو توجه به توانمندی‌های داخلی است و افرادی که رفع مشکلات کشور را در پرتو ارتباط با غرب می‌دانند در خطای کامل به سر می‌برند.

خطیب جمعه زرین‌شهر با تأکید بر اینکه عده‌ای به‌ اشتباه استقلال کشور را باعث عقب‌افتادگی می‌دانند، تصریح کرد: با اندکی تأمل در تاریخ معاصر و گذشته ایران درمی‌یابیم که تفکر وابستگی به غرب محکوم ‌به شکست است.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) و اهمیت وحدت در جامعه اسلامی متذکر شد: مراقب باشم تا برخی از فرصت‌طلبان با ظواهر اسلامی میان ما تفرقه ایجاد نکنند.

انتهای پیام/63089/ 30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول