اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای ابن حسام بیرجند:

با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه‌ایم

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای ابن حسام بیرجند گفت: با توجه به تعداد دانشجویان فضای کافی آموزشی نداریم چراکه نیازمند کمک اعتباری و مالی از استان هستیم و انتظار داریم مسؤولان از ما پشتیبانی کنند.

با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، صبح امروز فرماندار بیرجند در آئین افتتاح این مراسم که با حضور شهردار، اعضاء شورای اسلامی شهر بیرجند و جمعی از اساتید دانشگاه‌ها برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط موجود در کشور، نیاز جامعه و کشور به خدمات فنی است که با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید امروز شاهد آن هستیم که رشته‌های کارودانش و دانشگاه فنی و حرفه‌ای در اولویت و اهمیت قرار گرفتند.

شهردار بیرجند نیز در این بازدید ضمن تبریک هفته دانشجو با اشاره به معماری به کار رفته در سردرب و دقت در اجرای آن را بسیار ارزشمند دانست.

عباسعلی مدیح اضافه کرد: امیدواریم ادارات و سازمان‌ها نیز سردرب‌های ورودی را با تکیه بر معماری اصیل ایرانی اسلامی و با طراحی و اجرالی مناسب اجرا کنند چراکه اجرای این کار در ظاهر و معماری شهری بسیار تأثیرگذار است.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای ابن حسام نیز در بیان طرح اجرا شده سردرب دانشکده گفت: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 100میلیون تومان برآورد و هزینه شده است.
اسدالله سلیم محل تأمین اعتبار این طرح را از اعتبارات ملی برشمرد و گفت: این پروژه بصورت امانی و در مدت 2.5 ماه توسط دفتر فنی دانشکده به سرانجام رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: دانشکده ابن حسام در حال حاضر 1300دانشجو دارد که در 11رشته کاردانی و دو رشته کارشناسی مشغول تحصیل هستند.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای ابن حسام بیرجند نیز گفت: با توجه به تعداد دانشجویان فضای کافی آموزشی نداریم چراکه نیازمند کمک اعتباری و مالی از استان هستیم و انتظار داریم مسؤولان از ما پشتیبانی کنند.

 سلیم باتوجه به اینکه 60درصد دانشجویان این دانشکده غیر بومی هستند خواستار کمک از سوی نهاد‌های دولتی و مسؤولان شد.

انتهای پیام/69042/آ 30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول