اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

نقوی حسینی در گفت‌و‌گو با فارس مطرح کرد

دستبرد ۸ هزار میلیاردی به صندوق ذخیره فرهنگیان تحت پوشش وام

نقوی حسینی تصریح کرد در صندوق ذخیره فرهنگیان 8 هزار میلیارد تومان به 30 نفر بدون دریافت وثایق مطمئن وام داده شده است که مصداق آشکار دزدی از بیت المال تحت پوشش وام است.

دستبرد ۸ هزار میلیاردی به صندوق ذخیره فرهنگیان تحت پوشش وام

سید حسین نقوی حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با بیان اینکه در صندوق ذخیره فرهنگیان مبلغ 8 هزار میلیارد تومان به 30 نفر بدون دریافت وثایق مطمئن داده شده است، اظهار داشت: این موضوع مصداق آشکار دزدی از بیت‌المال است و به نام و تحت پوشش وام به صندوق ذخیره فرهنگیان دستبرد زده شده است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور اعتقاد دارد از تریبون مجلس اظهار می دارد که معوقه بانکی است و این موضوع نشان می‌دهد که اراده برای مقابله و مبارزه با فساد بزرگ صندوق ذخیره فرهنگیان در دولت وجود ندارد.

نقوی حسینی با بیان اینکه قوه قضائیه مسئولانه به این فساد ورود پیدا کرده است، تصریح کرد: این قوه با تعهد کامل، افراد اصلی این فساد را دستگیر و موضوع را رسیدگی می‌کند اما ظاهراً در وزارت آموزش و پرورش و دولت اراده‌ای برای مقابله و مبارزه با چنین فسادی وجود ندارد.

این نماینده مجلس با اشاره به انتصاب نیکدل به عنوان سرپرست صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار داشت: این نوع انتصابات قبلاً هم انجام شده است و تخلفات مالی که صورت گرفته بود بخاطر همین گونه انتصابات بوده است.

نقوی حسینی افزود: در زمان انتصاب فرد قبلی در صندوق ذخیره فرهنگیان به دولت و وزیر وقت، تذکر داده شده بود و انتصابی که انجام شد، اکنون حاصلش را مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول