اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دستور نتانیاهو برای تخریب سریع خانه‌های فلسطینیان در اراضی اشغالی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در راستای فرونشاندن خشم شهرک نشینان صهیونیست از تخلیه شهرک «عمونه» واقع در کرانه باختری، دستور تخریب سریع خانه‌های فلسطینیان در اراضی اشغالی 48 و شرق قدس را صادر کرد.

دستور نتانیاهو برای تخریب سریع خانه‌های فلسطینیان در اراضی اشغالی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو از نهادهای مربوطه در کابینه خود خواست تا سریعا دستور تخریب خانه های فلسطینیان و اجرای آن در داخل اراضی اشغالی به خصوص در منطقه النقب و قدس اشغالی را به بهانه نداشتن مجوز ساخت صادر کنند.  

در همین رابطه «ایمن عوده» رئیس فهرست مشترک عربی در کنست با اشاره به بی شرمی نخست وزیر رژیم، گفت که این تصمیم به معنای برابر دانستن بین شهرک نشینانی که اراضی متعلق به فلسطینیان را غصب کرده و فلسطینیانی است که خانه های خود را بر روی اراضی خود بنا کرده اند اما تنها به دلیل عدم تائید نقشه های ساختمانی موفق به کسب مجوز ساخت نشده‌اند.

وی افزود: چند ماه است که کابینه رژیم صهیونیستی وضعیت 40 خانواده که خانه های خود در شهرک غیر قانونی را عمونه را تخلیه کرده اند، تلاش می کند تا وضعیت آنها را سرو سامان دهد اما این در حالی است که 40 روستا در النقب وجود دارد که حتی از پیش از تاسیس رژیم صهیونیستی موجود بوده اند و رژیم صهیونیستی از به رسمیت شناختن آنها سرباز می زند و تنها به دنبال تخریب و سرکوب است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول