اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین جشنواره پژوهش وزارت صنعت روی داد

ورق آجدار فولاد مبارکه، برترین محصول تحقیق و توسعه صنعت کشور

در پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت، ورق آجدار شرکت فولاد مبارکه تندیس محصول برتر تحقیق و توسعه را از آن خود کرد.

ورق آجدار فولاد مبارکه، برترین محصول تحقیق و توسعه صنعت کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، محمود محمدی فشارکی اظهار کرد: پروژه تولید ورق‌های آجدار در مجتمع فولاد سبا که به همت معاونت فناوری فولاد مبارکه به پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت فرستاده شده بود، پس از دو مرحله ارزیابی و داوری از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و وزارت صنعت، معدن و تجارت از بین محصولات ارائه شده از طرف شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه، به‌عنوان محصول برتر تحقیق و توسعه شناخته شد و تندیس برتر جشنواره را از آن خود کرد.

وی افزود: با حمایت‌های مدیرعامل و همیاری معاونت‌های بهره‌برداری، فناوری و اجرای پروژه‌های فولاد مبارکه، پروژه دستیابی به دانش فنی و تولید ورق آجدار در سال 92 کلید زده شد و طی مدت دو سال در سال 94 بدون حضور کارشناسان خارجی، توسط تیمی از کارشناسان و کارکنان در مجتمع فولاد سبا نهادینه شد.

مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا و مسئول پروژه تولید ورق آجدار تصریح کرد: در حال حاضر محصول ورق آجدار در گرید‌های 2-ST44 و 2-ST37 مطابق با استاندارد DIN59220 در عرض هزار تا هزار و 500 میلی‌متر و ضخامت 3 تا 122 میلی‌متر به تولید  انبوه رسیده و به بازار داخل و خارج عرضه می‌شود که خوشبختانه رضایت مشتریان را در پی داشته است.

شهرام عباسی مدیر تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه نیز بیان کرد: به منظور حمایت و تقویت فعالیت‌های تحقیقاتی هرساله، هفته چهارم آذرماه به‌‌عنوان هفته پژوهش و فناوری نام‌گذاری شده است که امسال در روز صنعت در هفته پژوهش و فناوری، پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مقامات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و از برگزیدگان عرصه پژوهش و فناوری تقدیر به‌عمل آمد.

وی ادامه داد: در این میان محصول ورق آجدار شرکت فولاد مبارکه تندیس محصول برتر تحقیق و توسعه را از آن خود کرد.

انتهای پیام/63062/پ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول