اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قزوین

معاون سازمان جهاد کشاورزی قزوین؛

3 واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای فعال‌سازی واحدهای غیرفعال بخش کشاورزی با پرداخت تسهیلات بانکی 3 واحد غیرفعال مجدداً به چرخه تولید بازگشت.

3 واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت

کورش کشاورزمحمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در حال حاضر از مجموعه 341 طرح کشاورزی غیرفعال در استان قزوین تعداد 282 طرح قابل احیاست و 58 واحد غیر قابل راه‌اندازی است.

وی تصریح کرد: با تخصیص اعتبار به 341 طرح کشاورزی غیرفعال، این واحدها می‌تواند به چرخه تولید بازگردند و به اشتغال و تولید استان قزوین کمک کنند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: تاکنون در سامانه بهین‌یاب 967 طرح ثبت‌نام شده که از این تعداد 238 طرح موفق به دریافت تسهیلات به مبلغ 723میلیارد ریال شده است.

کشاورزمحمدیان اضافه کرد: از مجموع 967 طرح ثبت‌نام شده در سامانه بهین‌یاب 152 طرح در مرحله عقد قرارداد به 238 طرح تسهیلات پرداخت شده، 445 طرح تأیید نشده، 48 طرح در مرحله تکمیل مدارک و 84 طرح در کارگروه استانی در حال بررسی است.

انتهای پیام/77023/10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول