اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس:

مصرف جوش شیرین در نان ممنوع است/ نان‌های صنعتی بدون نام و نشان خریداری نکنید

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه مصرف جوش شیرین در نان ممنوع است و اگر چنین موردی مشاهد شود باید با تدابیر قانونی با آن برخورد شود، گفت: شهروندان نان صنعتی را بدون برند و شناسنامه خریداری نکنند.

مصرف جوش شیرین در نان ممنوع است/ نان‌های صنعتی بدون نام و نشان خریداری نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس، رسول خضری، نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس، درباره وضعیت تولید نان درکشور، گفت: سالم بودن نان یکی از ضروریات اصلی سلامت تغذیه به شمار می‌آید؛زیرا نان در سفره تمام مردم جامعه دارای جایگاه ویژه است؛بنابراین حفظ سلامت بهداشتی نان باید در اولویت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه سبوس گندم نباید جداگانه بفروش برسد،گفت: در زمان تبدیل گندم به آرد بطور طبیعی در نان سبوس وجوددارد و از همین رو برای تغذیه سالم و مقوی نان باید بطور حتم سبوس در نان موجود باشد تا سطح کیفی نان درکشور افزایش یابد.

خضری با بیان اینکه مردم بدون برند و شناسنامه نان‌های صنعتی را خریداری نکنند، تصریح کرد:یکی از مولفه‌های مهم که باید درسلامت تغذیه در اولویت قرار بگیرد، مبدا تولید محصولات غذایی است؛بنابراین  شهروندان نان های صنعتی را بدون برند از سوپرمارکت ها به هیچ وجه خریداری نکند.

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه مصرف جوش شیرین در نان برای سلامتی شهروندان بسیارخطرناک است،یادآور شد: مصرف جوش شیرین بطور صد در صد ممنوع است و اگر چنین موردی مشاهد شود؛باید با تدابیر قانونی با آن برخورد شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول