اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یزد

استاندار یزد:

تسهیلات حوزه گردشگری با مصوبه کارگروه تسهیل پرداخت می‌شود

استاندار یزد و رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد گفت: تسهیلات حوزه گردشگری با مصوبه کارگروه تسهیل پرداخت می‌شود.

تسهیلات حوزه گردشگری با مصوبه کارگروه تسهیل پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدمحمد میرمحمدی امشب در سی‌وسومین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد با تاکید بر شفاف‌سازی در ارائه آمار و اطلاعات اظهار داشت: برخی متقاضیان در حوزه‌های صنعت و معدن و کشاورزی برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید اقدام نکردند که این موضوع نباید روی کارکرد بانک‌ها تاثیر منفی بگذارد.

وی با بیان اینکه برخی واحدها نیز وثیقه‌ای برای دریافت تسهیلات ارائه ندادند ادامه داد: در این زمینه نیز کاری از بانک‌ها برنمی‌آید لذا بررسی نسبت‌های پرداخت شده باید در کاهش این موارد لحاظ شود.

میرمحمدی با تاکید بر فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای رونق در تولید و صنعت استان اضافه کرد: با همکاری بانک‌ها و حمایت دولت، تسهیلات حوزه گردشگری با مصوبه کارگروه تسهیل پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه عدم مراجعه برخی متقاضیان به بانک‌ها افزود: این موضوع تاثیر منفی بر کارکرد بانک‌ها ندارد اما باید در نظر داشت که هدف فعالیت کارگروه ایجاد رونق در همه سطوح و برای واحدهای کوچک و متوسط است.

استاندار یزد در بخشی از سخنان خود با اشاره به مشکلات واحدهای صنعتی در خصوص تبصره سوم ماده 147 قانون مالیات‌های مستقیم عنوان کرد: در رابطه با معاملات بالای پنج میلیون تومان که شرکت‌ها در این شرایط نمی‌توانند تراکنش‌های مالی و معاملاتی خود را از طریق حساب‌های شرکت انجام دهند نیز می‌توان اقداماتی را انجام داد.

وی با بیان اینکه عمده واحدها از چک مشتریان خود برای معاملات استفاده می‌کنند اظهار داشت: برای رفع این مشکل، واحدها می‌توانند کپی 10 برگ از چک‌ها را ارائه کنند تا از طریق نامه‌نگاری و اعلام موضوع به امور مالیاتی و نهادهای نظارتی، نسبت به توجیه آن‌ها و ارائه راهکار صحیح اقدام شود.

میرمحمدی در ادامه با تاکیدبر همکاری بانک‌ها با صنایع استان بیان داشت: بانک‌ها سعی کنند به هرشکلی در روند رسیدگی به پرونده‌ها سرعت بیشتری داشته باشند تا مشکلات واحدها نیز حل شده تا از این طریق مشکلات بسیاری از افراد حل شود و تولیدات که زنجیره وسیعی را دربر می‌گیرد رونق بگیرد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول