اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

آیت‌الله ری‌شهری:

تشکیل معاونت فرهنگی در دستگاه قضا زمینه‌ساز پیشگیری از تخلفات است

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)گفت: تشکیل معاونت فرهنگی در دستگاه قضایی کاری بسیار مهم در حوزه پیشگیری از جرایم و تخلفات و انحرافات کاری است.

 تشکیل معاونت فرهنگی در دستگاه قضا زمینه‌ساز پیشگیری از تخلفات است

به گزارش خبرگزاری فارس استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت عبدالعظیم(ع)، آیت‌الله محمد محمدی ری شهری در دیدار رئیس و معاونین دادگستری استان تهران گفت: برخورد جدی با تخلفات در دستگاه قضایی بسیار مهم است ولی مهم تر از آن پیشگیری از وقوع تخلفات با تقویت بنیۀ معنوی خدمتگزاران در این عرصه است.

وی ادامه داد: کسانی که در دستگاه قضایی مرتکب تخلفات می شوند، نه تنها به خودشان و دستگاه قضایی بلکه به نظام و اسلام و ولایت فقیه ضربه می زنند و باعث می شوند، دستگاه قضایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ناکارآمد جلوه کند.

محمدی ری شهری کار قضایی را در عین فضیلت داشتن و ارزشمند بودن، مسئولیتی سنگین و سخت برشمرد و گفت: باید دست اندرکاران دستگاه قضایی در سطوح مختلف، همواره از بنیه معنوی بالایی برخوردار باشند، تا از لغزشگاه های مختلف بتوانند به سلامت عبور کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توصیه رهبرمعظم انقلاب در خصوص تقویت ایمان و انجام مراقب‌های دینی و معنوی افزود: ذکر و توسل و تهجد در دل شب از لوازم تقویت ایمان است و کسانی که مسئولیت بیشتری دارند در این خصوص نیازمندترند.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث تصریح کرد: غفلت از یاد خداوند تبارک و تعالی، عامل انحراف انسان است و همچنین ذکر و یاد خدا نیز مانع انحراف انسان از راه حق می گردد.

در این دیدار رییس دادگستری استان تهران گزارشی از اقدام صورت گرفته در این مجموعه ارائه کرد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول