اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

فوتسال لیگ برتر کشور/

تحقیر شهروند ساری مقابل گیتی پسند/ شهروند در حضور تماشاگران پرشورش از پس گیتی پسند برنیامد

تیم شهروند ساری در خانه در حضور تماشاگران پرشورش برابر گیتی پسند اصفهان متحمل شکست سنگین و تحقیر کننده شد.

تحقیر شهروند ساری مقابل گیتی پسند/ شهروند در حضور تماشاگران پرشورش از پس گیتی پسند برنیامد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امشب شهروند ساری در حضور تماشاگران پرشور، متحمل شکست سنگین 8 بر 2 مقابل گیتی‌پسند اصفهان شد.


این بازی که در حضور بیش از 4 هزار تماشاگر پرشور ساروی در سالن ورزشی سید رسول حسینی برگزار شد، در نهایت 10 گل داشت که سهم گیتی پسند 8 گل و شهروند تنها دو گل بود.


در این دیدار اصغر حسن‌زاده سه بار، مهدی جاوید دو بار، احمد اسماعیل‌پور،مورونو و سعید افشار زننده 8 گل گیتی‌پسند اصفهان بودند و دو گل شهروند ساری را نیز رضا امانی و محمدرضا کرد به ثمر رساندند.


این نتیجه در حالی برای شهروند ساری رقم خورد که در نیمه نخست این بازی دو بر یک به نفع تیم مهمان گیتی‌پسند اصفهان بود اما در نهایت عملکرد بازیکنان شهروند در نیمه دوم بسیار ضعیف بود که 6 گل دیگر از حریف خود دریافت کردند تا شکست سنگینی مقابل هواداران شان چشیده باشند.


با این برد تیم گیتی‌پسند اصفهان صاحب 38 امتیاز شد و همچنان در صدر جدول جای گرفت اما شهروند ساری با 21 امتیاز در رده هفتم جدول 14 تیمی ایستاد.


قضاوت این دیدار که بر عهده داوران حسین شاه‌مرادی و علیرضا رمضانی بود، سعید بلباسی بازیکن شهروند ساری با دریافت دو کارت زرد از بازی اخراج شد.


همچنین در این دیدار رضا امانی دیگر بازیکن شهروند ساری نیز از داور این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.


شکست 8 بر 2 شهروند ساری مقابل گیتی پسند موجب شد تا شهروند در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور یکی از ضعیف ترین نتیجه را در بین تیم‌ها کسب کند.


حاشیه‌های این دیدار


تیم گیتی پسند اصفهان در ابتدای بازی با ترکیب سپهر محمدی، احمد اسماعیل‌پور، افشین کاظمی، مهدی جاوید و اصغر حسن‌زاده حاضر شد.


تیم شهروند ساری نیز در ابتدای این دیدار با ترکیب سینا پرکاس، محمود لطفی، مرتضی عظیمایی، علی ابراهیمی و طاها مرتضوی در زمین حضور یافت.


محمد طاهری بازیکن ملی پوش شهروند ساری به‌دلیل مصدومیت غایب این دیدار بود و از روی نیمکت نظاره‌گر باخت تیم شهروند ساری بود.


کاظم حیدر‌زاده ناظر فدراسیون فوتبال و منوچهر نظری نیز ناظر داوری این دیدار بودند.


بیش از 4 هزار تماشاگر در سالن سیدرسول حسینی ساری حضور داشتند.


هزاران تماشاگر ساروی به خاطر گنجایش سالن ورزشی سید رسول حسینی پشت درب بسته سالن بودند.


به‌دلیل اعتراض تماشاگران ساروی به نحوه قضاوت، داور این دیدار چند دقیقه‌ای حاضر به ادامه این بازی نشد.


در بین دو نیمه این دیدار به‌دلیل حماسه 9 دی از سوی سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از خانواده ورزشکار ساروی شهید محمد مظلومی تجلیل شد.

این دیدار از شبکه استانی تبرستان از ساعت 16 پخش زنده شد.


پنج بازیکن تیم گیتی پسند اصفهان را بازیکنان تیم ملی فوتسال تشکیل می‌دادند.


رضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه بازی کردن در ساری برای هر تیمی سخت است، گفت: برای مدعی ماندن در کورس عنوان قهرمانی به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم که با تلاش بازیکنانم در این دیدار دشوار رسیدیم.


علیرضا رعدی سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری ضمن تمجدید از دروازبان گیتی پسند و عدم رضایت از عملکرد بازیکنانش در نیمه دوم افزود: برای سه امتیاز این بازی برنامه داشتیم که در نهایت تجربه بازیکنان حریف منجر به شکست شهروند شد.


انتهای پیام/86005/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول