اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران:

عده‌ای معتقدند انقلاب تا زمانی خوب است که کاری به مهدی و فائزه نداشته باشد

مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران گفت: عده‌ای معتقدند انقلاب تا زمانی خوب است که کاری به مهدی و فائزه نداشته باشد.

عده‌ای معتقدند انقلاب تا زمانی خوب است که کاری به مهدی و فائزه نداشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مجتبی ثابتی مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه گچساران به تحلیل و اتفاقات حوادث فتنه 88 پرداخت و گفت: مسأله پست و جایگاه مسأله ساده‌ای نیست که ما بخواهیم به این راحتی از آن عبور کنیم، آقای آخوندی وزیر راه از 23 سالگی معاون وزیر بوده و 37 سال از انقلاب گذشت و در همه دولت‌ها دارای مسؤولت و مقام بودند، یعنی انقلاب اسلامی دیگر کسی را ندارد؟!

وی تصریح کرد: طبیعی است کسی که 37 سال در مناصب قدرت باشد باید در بهترین نقطه پایتخت و در لواسان ویلای ده‌ها میلیاردی داشته باشد.

مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران گفت: بسیاری از کارگزاران از بدو انقلاب در همه دولت‌ها و در صورتی که همه دولت‌ها با هم تعارض دارند صاحب مقام و پست هستند.

ثابتی با بیان اینکه چگونه می‌شود آقای نعمت‌زاده در دولت میرحسین موسوی که قائل به اقتصاد بسته بود وزیر باشد و در دولت خاتمی که معتقد به اقتصاد باز هم بود وزیر باشد؟ گفت: معلوم است که نتیجه آن اموال هزار میلیارد تومانی آقای نعمت‌زاده خواهد بود که خود و دخترانش در بیش از 17 شرکت هیات مدیره و مدیرعامل هستند و داعیه خدمت‌گذاری و خدمت‌رسانی را هم دارند.

مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران تصریح کرد: پذیرفتن مال‌اندوزی و مقهور شدن مقابل نظام سرمایه‌داری چیزی نیست به جز عبور از خط ولایت، لذا شکم‌ها به میزانی که سیر شود به همان مقدار از مسیر الهی خارج خواهد شد.

وی افزود: تاریخ اسلام را مطالعه کنید و تاریخ انقلاب اسلامی را هم ببینید. در همین شهرستان گچساران کسانی هم بودند که یقه بسته بودند کسانی که فریاد انقلاب را از آن‌ها می‌شنیدیم اما مادامی که در ورطه و دام اموال میلیاردی محبوس شدند انقلاب را فراموش کردند و به انفال خود روی آوردند.

ثابتی گفت: این مشی تاریخ دینی ماست و به میزانی که شما پول پرست بشوید طبیعی است که از مسیر ائمه اطهار علیهم السلام و حضرت امام(ره) و آرمان‌های انقلاب فاصله خواهید گرفت و فتنه امت محمد (ص) در مال اندوزی است.

وی افزود: این ثروتمندان هستند که حضرت علی علیه‌السلام را در معرکه رها کردند این ثروتمندان هستند که در تاریخ سال 42 تا 57 هجری طعنه‌ها به امام زدند و این ثروتمندان بودند که بالای شهر تهران در سال 88 فتنه را بر پا کردند.

ثابتی گفت: به هر میزانی که در جامعه تبعیض طبقاتی باشد و اغنیا و ثروتمندان آرا را مشخص کنند به همان میزان باید منتظر فتنه‌های دیگر باشیم. اشتباه است اگر فکر کنیم برخی بالاشهری‌های تهران به آموزه‌های دینی وقعی بگذارند و اشتباه است اگر فکر کنیم لیبرال‌های گچسارانی بیایند و در نماز جمعه شعار مرگ بر فتنه سر دهند و قطعا اینگونه نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در فتنه مثلث سوم و ضلع سومی به نام اولاد وجود دارد، افزود: وقتی آقای هاشمی رفسنجانی برای صیانت از فرزندش نظام را محکوم به تقلب و تخلف می‌کند ایشان را هم می‌توانید به آزمون ولایتمداری در عنصر حب اولاد ارزیابی کنید، امروز متاسفانه برخی معتقدند انقلاب اسلامی خوب است مادامی که کاری به مهدی هاشمی و فائزه هاشمی و فاطمه هاشمی نداشته باشد.

ثابتی تصریح کرد: آنها معتقدند امام خمینی(ره) خوب است مادامی که هیچ قانونی نتواند با فائزه هاشمی مبارزه کند. این دقیقا خط تمیز برخی ولایتمداران با فتنه‌گران است آنجایی که جاه مال و اولاد رخ بنماید و برتری حب مال و حب جاه و حب اولاد بر حب‌الله شود بدیهی است که حب‌الله به حاشیه رانده می‌شود و بدیهی است که فتنه 88 محقق خواهد شد.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران اظهار کرد: فتنه نتایجی دارد که اولین نتیجه آن توحش بر جمهوریت و معنویت است و متاسفانه در سال 88 درگیر فحشای کلمات شدیم و در تنازع با فاحشان سیاسی و اقتصادی قرار گرفتیم از آزادی حرف زدند و در سال 76 با شعار آزادی رئیس‌جمهور شدند و از همین ملت رای آوردند و در سال 88 بر همان آزادی تاختند.

ثابتی گفت: با شعار جامعه مدنی وارد شدند و در سال 88 شورشگر و کودتاگر را خداجوی نامیدند این یعنی فاحشه سیاسی، از دموکراسی گفتند و ضد دموکراسی و مبتنی بر دیکتاتوری اقدام کردند بدون هیچ مجوز قانونی و شورشگرها را به خیابا‌ن‌های تهران کشاندند.

وی افزود: از برادری گفتند و تئوریسین آنها سعید حجاریان در سال 88 عنوان می‌کند که دو نوع شهروند درجه یک و شهروند درجه دو داریم و، طبیعی است اگر این قابلیت را بپذیریم باید تمام مردم مستضعف و فقیر و حاشیه‌نشین را شهروندان درجه 2 قلمداد کنیم و به نطر می‌رسد 90 درصد مردم این استان می‌بایست شهروند درجه دو معرفی شوند.

مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران تهران تصریح کرد: در نگاه آنها شهروندان درجه یک شهروندان بالا شهر تهران و اریکه‌داران و مسندداران هستند.

ثابتی گفت: دو نوع فتنه داریم یکی فتنه سیاسی بود که به اذن‌الله پایان یافت فتنه‌های دیگری حتما نمایان می‌شوند اگر فتنه سیاسی با وتو کردن آرای مردم در سال 88 بود الان فتنه اقتصادی وجود دارد و فتنه اقتصادی حقوق‌های نجومی است.

وی افزود: فتنه اقتصادی یعنی اختلاس 8 هزار میلیاردی و آن دختر 30 ساله‌ای که نماینده مجلس می‌شود و حقوق 63 میلیونی پدرش را سهم ایشان از سفره انقلاب می‌داند و مشخص است عده‌ای انقلاب اسلامی را به مثابه سفره تلقی کرده‌اند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: فتنه اقتصادی یعنی نامحرم خواندن مردم که قراردادهای اخیر دولت و قراردادهای دولت دوم خرداد را اگر مشاهده کنید قرارداد کرسنت محقق شده است و قیمت گاز استحصال شده و فروخته شده ما به یک شرکت درجه دهم کمتر از یک پنجم قیمت تمام شده است.

وی افزود: امرو اذعان می‌کنیم که مفاد و مقرری قرارداد ننگین کرسنت را برملا کنید تا مردم بدانند در دولت خاتمی در دادگاه بین‌المللی 14 میلیارد دلار محکوم شدیم.

ثابتی تصریح کرد: این رقم یعنی 50 هزار میلیارد تومان که با این میزان می‌شود 50 شهر مثل گچساران را حداقل گلستان کرد.

وی گفت: فتنه اقتصادی یعنی این؛ یعنی شما بروید با اربان قدرت قرارداد محرمانه‌ای امضاء کنید و مردم هیچ ندانند و بعد بگویند هر آنکه کرسنت را عنوان می‌کند مجرم است و لذا بعید نیست که بنده هم در ماه‌های آینده به دادگاه فرا خوانده شوم.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران افزود: قرارداد هواپیمایی اخیر را ببینید وقتی از آقای آخوندی می‌پرسند مشروح قرارداد شما چیست صراحتا می‌فرمایند این قرارداد محرمانه است و طبیعی است که فقط آقای آخوندی باید بداند؟!

وی اظهار کرد: همان کسی که در لواسان ساختمان بیش از 1000 متری داشته و در بهترین نقطه تهران زندگی می‌کند طبیعی است که فتنه 88 را محقق کند.

ثابتی گفت: فتنه اقتصای یعنی اینکه ما در شهر گچساران و یاسوج و دهدشت میلیاردها هزینه کنیم و کارناوال‌های هزاران ماشینی آماده کنیم اما در استان کهگیلویه و بویراحمد ده‌ها نفر از جوانان خودکشی کنند و ما کماکان اظهار امیدوار کنیم.

وی افزود: طبیعی است کسی که برای انتخابات مجلس در شهر میلیاردی هزینه می‌کند در تجمع 9 دی حاضر نشود؟! که اگر همین 9 دی نبود الان تهران حلب دوم بود. اگر 9 دی نبود ایران سرنوشتی بهتر از موصل نداشت.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: نمایندگان مجلسی که بعضا می‌شنویم در تجمع 9 دی شرکت نمی‌کنند باید مستحضر باشند اتفاقا آن صندلی سبزی که الان تکیه داده‌اند محصول 9 دی است.

انتهای پیام/82030/ج40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول