اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یزد

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد:

عملکرد برخی دستگاه‌ها به نصب بنر در دهه فجر خلاصه نشود

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر تغییر فضای شهری در اجرای برنامه‌های بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: عملکرد برخی دستگاه‌ها به نصب بنر در دهه فجر خلاصه نشود.

عملکرد برخی دستگاه‌ها به نصب بنر در دهه فجر خلاصه نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، علی استادی صبح امروز در نشست کمیته هماهنگی برگزاری سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور برخی ادارات در دهه فجر تنها به نصب پارچه و بنر ختم می‌شود که این شایسته نظام و انقلاب نیست.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان تبیین شود ادامه داد: باید دستگاه‌های اجرایی حضور جدی‌تر و بیشتری در این زمینه با هدف آگاه‌سازی مردم و آشنایی نسل جوان داشته باشند.

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه مردم باید حضور در این دهه را به خوبی حس کنند و متوجه تغییرات باشند اضافه کرد: اینکه در سطح شهر اکتفا به نصب بنر و پارچه برای تبریک شود کافی نیست و باید این جشن که به مناسبت پیروزی انقلاب است به صورت عمقی برگزار شود و نسل جوان هم بدانند که این انقلاب برای چه بوده است.

وی با اشاره به لزوم فعالیت‌های اصناف و بازاریان در سطح شهر برای تحقق این هدف عنوان کرد: فعالیت‌ها در سطح بازار هم باید نمودی متفاوت داشته باشد و در این زمینه اصناف می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه برنامه‌ها باید نشان دهد که جشن ملی انقلاب در حال برگزاری است تصریح کرد: نباید برنامه‌هایی که در این زمینه اجرا می‌شود روتین و تکراری باشد بلکه باید برنامه‌هایی ویژه و همراه با خلاقیت در این دهه برگزار شود تا مردم عمیقا تغییراتی را حس کنند.

انتهای پیام/2464/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول