اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی خبر داد

واریز حق بیمه‌های اجتماعی مددجویان کمیته امداد به حساب سازمان تأمین اجتماعی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیمه اجتماعی 5 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان مرکزی به حساب تأمین اجتماعی واریز شد.

واریز حق بیمه‌های اجتماعی مددجویان کمیته امداد به حساب سازمان تأمین اجتماعی

مجید مشهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه پرداخت حق بیمه مددجویان با هدف برخورداری مددجویان از مزایای بیمه از جمله مستمری، بازنشستگی و از کار افتادگی انجام می‌شود، تصریح کرد: از فعالیت‌های جدید کمیته امداد که با رویکرد توانمند سازی انجام شده معرفی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی به سازمان تأمین اجتماعی و پرداخت حق بیمه برای آنها است.

وی افزود: هدف از این اقدام پرداخت حق بیمه مددجویان و برخورداری مددجویان از مزایای بیمه از جمله مستمری، بازنشستگی و از کار افتادگی است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی از پرداخت حق بیمه پنج هزار نفر از زنان سرپرست خانوار شهری و مجریان طرح‌های اشتغال خبر داد و گفت: برای این منظور از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 38 میلیارد و 123 میلیون و 872 هزار ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه سلامتی مددجویان یکی از مهم‌ترین سیاست‌های کمیته امداد است، تصریح کرد: بهره‌مند شدن از خدمات بیمه اجتماعی گام بلندی برای توانمندی و خوداتکایی مددجویان است که با هدف تأمین امنیت اقتصادی برای آینده زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی اجرایی می‌شود.

مشهدی بیان کرد: ارائه انواع خدمات بهداشتی شامل اقلام بهداشت فردی، آموزش بهداشت، احداث و تعمیر سرویس‌های بهداشتی و ارائه خدمات درمانی از قبیل فرانشیز خدمات بستری، سرپایی، دارویی و شیمی درمانی و سایر خدمات سرپایی به خصوص در بیماران صعب‌العلاج و خاص و... از جمله خدمات ارائه شده به مددجویان بوده است.

انتهای پیام/87005/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول