اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان:

جشنواره پوستر قرآن و عترت شهرستان اردکان برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان از برگزاری جشنواره پوستر قرآن و عترت در اردکان خبر داد.

جشنواره پوستر قرآن و عترت شهرستان اردکان برگزار می‌شود

محمدعلی زمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان از برگزاری نخستین جشنواره پوستر قرآن و عترت در اردکان با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خبر داد.

وی بیان کرد: هم‌زمان با دیگر برنامه‌های شهرستان‌های استان یزد به مناسبت هفته قرآن و عترت که از دوم تا هشتم بهمن‌ماه برگزار می‌شود، میزبانی جشنواره پوستر قرآن و عترت با شعار «فهم قرآن، راه سعادت بشر» بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان است.

زمانیان ادامه داد: هنرمندان می‌توانند با توجه به موضوعات قصص قرآنی، اصول عقاید، سیره ائمه اطهار(ع)، عفاف و حجاب، امر به ‌معروف، خانواده، احسان به والدین، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، وحدت، برادری و مساوات، صلح، احیای فرهنگ دارالعباده و ... در این جشنواره شرکت کنند.

رئیس اداره ارشاد شهرستان اردکان با اشاره به اینکه دبیرخانه جشنواره حق استفاده از آثار برای چاپ ویژه‌نامه یا کتاب جشنواره را دارد، تأکید کرد: آثار باید در سال جاری تولید شده و نباید در هیچ جشنواره دیگری شرکت کرده باشد.

وی خاطرنشان کرد: هر هنرمند می‌تواند سه اثر با سایز A4 و با فرمت GPEG و رزولوشن300 DPI به دبیرخانه جشنواره به نشانی اردکان، مجتمع فرهنگی هنری آیت‌الله خاتمی یا به نشانی الکترونیکی MAJID.MAZKOURI@GMIL.COM ارسال نمایند.

زمانیان بیان کرد: به سه نفر برگزیده در این جشنواره به ترتیب مبالغ 10 میلیون ریال، 8 میلیون ریال و 6 میلیون ریال اهدا خواهد شد و آثار برگزیده در دوم ماه بهمن به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/2464/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول