اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

رابط اکران‌های عمومی جشنواره عماردر همدان خبر داد

راهیابی 18 فیلم از همدان به بخش مسابقه جشنواره عمار/اکران عمومی هنوز قطعی نیست

رابط اکران‌های عمومی جشنواره فیلم عمار در همدان از راهیابی 18 فیلم از همدان به بخش مسابقه جشنواره عمار خبر داد و گفت: اکران عمومی این فیلم‌ها هنوز قطعی نیست.

راهیابی 18 فیلم از همدان به بخش مسابقه جشنواره عمار/اکران عمومی هنوز قطعی نیست

محمدصادق منصور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه 18 فیلم از همدان به بخش مسابقه جشنواره فیلم عمار راه یافته است، اظهار کرد: این فیلم‌ها در سینما فلسطین تهران اکران می‌شوند.

وی با بیان اینکه هنوز امکان اکران‌ عمومی فیلم‌ها در مدارس و دانشگاه‌ها وجود ندارد، افزود: با توجه به اینکه اکنون فصل امتحانات است و مدارس و دانشگاه‌ها درگیر امتحان پایان ترم هستند، اکران این بخش‌ها اوایل بهمن ماه در دستور کار است.

رابط اکران‌های عمومی جشنواره فیلم عمار در همدان با بیان اینکه تاکنون تعدادی از فیلم‌ها در مساجد و پایگاه‌های بسیج توزیع شده است، گفت: از سوی معاونت فرهنگی سپاه تعدادی فیلم در پایگاه‌های بسیج توزیع شده و برای اعضا پخش می‌شود.

وی در خصوص اکران عمومی فیلم‌های جشنواره عمار اضافه کرد: تلاش می‌کنیم که هفته آینده تعدادی از این فیلم‌ها در سینما فلسطین همدان اکران شود که هنوز قطعی نشده است.

انتهای پیام/89003/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول