اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

2 بازیکن بسکتبال شهرداری گرگان باید فسخ قرارداد شوند

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: تمرکز بازیکنان بسکتبال شهرداری گرگان بر مسائل حاشیه‌ای و غیر از بسکتبال است و دو بازیکن این تیم به نظرم باید فسخ قرارداد شوند.

2 بازیکن بسکتبال شهرداری گرگان باید فسخ قرارداد شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدابراهیم جرجانی امشب پس از شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان به منظور انتقاد از عملکرد تیم به داخل رختکن تیم رفت که پس از دقایقی به دلیل درگیری وی با یکی از بازیکنان و وساطت پلیس و ریش‌سفیدان از رختکن خارج شد و در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم شهرداری گرگان هر ساله با بودجه متوسط بسته می‌شد.

وی ادامه داد: البته این در دو یا سه سال گذشته اتفاق افتاده و حتی با بودجه دو ملیاردی هم در گذشته این تیم را راهی مسابقات کردیم اما خارج از موضوع بودجه انتقاد من به کیفیت فعالیت بازیکنان است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: کیفیت بازیکنان امسال به هیج عنوان خوب نیست و اینکه علت آن چیست را من نمی‌دانم.

جرجانی بیان کرد: سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان فردی توانمند و مدیری خوب است و قدرتمندانه کار می‌کند اما من احساس می‌کنم سرمربی تیم یک‌تنه به سمت جلو حرکت می‌کند و بازیکنان تمرکز بیشتری بر حواشی دارند.

وی اضافه کرد: بازیکنان تیم متاسفانه تمرکزی بر غیر مسائل بسکتبال دارند و سوال من این است که چند بازی را اینگونه باید شکست بخوریم و از چهار باخت گذشته حداقل دو باخت با اختلاف انگشتان دست بوده است.

مشکل تیم گرگان بودجه نیست/ بازیکنان صرف فعل خواستن را بلد نیستند

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: تیمی که 10 باخت را در کارنامه دارد انتقادها هم به سمت تیم افزایش میابد اما من آدمی نیستم که بی‌مورد بخواهم انتقاد کنم و امشب هم در رختکن به بازیکنان گفتم که شما باید با تلاش بیشتر، غیرت بیشتر و با توانمندی بیشتر بتوانید هواداران را راضی کنید.

جرجانی اضافه کرد: چهار هزار تماشاگری که در کشور بی‌نظیرند تیم را حمایت می‌کنند و مسئولان بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنند و همه و حتی خبرنگاران تلاش می‌کنند که به این تیم کمک شود اما نمی‌دانم به واقع برای این شکست‌های پیاپی چه باید گفت.

وی گفت: من احساس می‌کنم مشکل از بودجه نیست و مشکل از این است که بازیکنان بلد نیستند فعل خواستن را صرف کنند و این موضوع را ما باید آموزش دهیم و آقای ایزدپناه به عنوان سرمربی تیم این موضوع را به بازیکن آموزش دهد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: این تیم با این کادر فنی به کارش ادامه خواهد داد و الان زمان تعویض کادر فنی نیست اما من فکر می‌کنم آقای ایزدپناه باید در سیتم بازیکنان تجدید نظر کند و به نظر من باید دو نفر از این بازیکنان فسخ قرارداد شوند و باید این اتفاق بیافتد.

تیم جوان با بازیکنان بومی از تیم فعلی موثرتر و بهتر خواهد بود

جرجانی در خصوص درگیری‌اش در رختکن تیم اظهار کرد: من در رختکن رفتم و به آقای ایزدپناه خسته‌نباشید گفتم و از بازیکنان خواستم با غیرت و توانمندی بیشتر دل هواداران را شاد کنند.

وی اضافه کرد: دو بازیکن در سطح این تیم نیستند و باید قراردادشان فسخ شود و اگر قرار باشد آرامش به تیم برگردد، این تیم یک بازیکن پرحاشیه دارد که هفته‌های گذشته با یکی از هواداران هم درگیر شده بود و امشب هم اسباب درگیری شد باید از تیم جدا شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: اعتقاد من این است اگر از همان بازیکنان کم‌تجربه و جوان بومی که امروز در لیگ دسته یک بازی می‌کنند استفاده کنیم خیلی بهتر از بازیکنانی است که زمانی که می‌بازند بدون ناراحتی می‌خندند و به سمت رختکن می‌روند.

جرجانی تاکید کرد: من می‌گویم تیم آماتور گرگان در این زمین باید و با عشق و علاقه بازی می‌کند و اگر هم ببازیم بهتر از این است که میلیارد پول را به بازیکنی بدهیم که پس از باخت هیچ ناراحتی ندارد.

وی در پایان ابراز کرد: بازیکنی که برد و باخت برایش مهم نیست و حتی بعد از باخت نمی‌ایستد و یک عذرخواهی از هواداران را انجام نمی‌دهد به نظر من باید از تیم جدا شود.

انتهای پیام/83004/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول