اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

فرمانده نیروی انتظامی آران و بیدگل خبر داد

دستگیری دو گروگان‌گیر و آزادی یک گروگان در شهرستان آران و بیدگل

فرمانده نیروی انتظامی آران و بیدگل گفت: متهمانی که دختر بچه 10 ساله‌ای را در آران و بیدگل گروگان گرفته بودند بعد از 12 ساعت دستگیر شدند.

دستگیری دو گروگان‌گیر و آزادی یک گروگان در شهرستان آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عصر روز دوشنبه (20 دی‌ماه) دختر بچه آران و بیدگلی هنگام برگشت از مدرسه ربوده شد که پس از چند ساعت ربایندگان با پدر دختر بچه تماس برقرار کردند و با تهدید از او خواستند که 400 میلیون تومان پول نقد در ازای آزادی فرزندش پرداخت کند.

پدر دختر پس از شنیدن این درخواست فوراً پلیس آگاهی را در جریان این حادثه گذاشت.

مسعود سپهوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: گزارش گروگان‌گیری دختری 10 ساله، ساعت 18:40 دقیقه روز دوشنبه 20 دی‌ماه به پلیس انتظامی آران و بیدگل مخابره شد.

وی افزود: بعد از این تماس تیم عملیاتی نیروی انتظامی شهرستان آران و بیدگل در کمتر از 12 ساعت افراد گروگان‌گیر را شناسایی و دستگیر کردند و متهمان به جرم خود اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی آران و بیدگل تصریح کرد: خوشبختانه دختر 10 ساله صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها فرزندان خود را توجیه کنند که برای رفت‌ و آمد در مسیر خانه تا مدرسه، محل‌های پررفت‌ و آمد را انتخاب و از تردد در محل‌های خلوت و همراهی با افراد ناشناس و غریبه بپرهیزند.

سپهوند ادامه داد: در صورت وقوع هرگونه حوادث این‌چنینی، شهروندان به پلیس اعتماد کامل را داشته باشند و در نخستین فرصت موضوع را به 110 اطلاع دهند.

به گزارش فارس، پلیس آگاهی فرد ربوده‌ شده را حدود ساعت 6 صبح امروز در یکی از دشت‌های زراعی آران و بیدگل که توسط ربایندگان در اتاقی زندانی‌ شده بود پیدا کردند و به خانواده وی تحویل دادند.

انتهای پیام/ 63096/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول