اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مشاوری امین برای رهبری بود

فرماندار سقز گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رهروی صادق و مشاوری امین برای رهبر معظم انقلاب بود.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مشاوری امین برای رهبری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، علی‌اکبر ورمقانی پیش‌ از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: هاشمی فرماندهی شجاع و صلح‌طلب بود که تعامل با جامعه جهانی و دشمن شناسی از ویژگی‌های بارز وی بود.

وی اضافه کرد: هاشمی رفسنجانی مورد پذیرش و قبول همه ادیان، مذاهب و کشورهای دوست و کشورهایی که دولتشان با ملت و دولت ایران دوست بودند.

ورمقانی عنوان کرد: حجت‌الاسلام هاشمی، سیاست‌مداری برجسته و منادی وحدت بود و داشتن، هوش بالای سیاسی، قدرت تفکر و برنامه‌ریزی و رهروی صادق و مشاوری امین برای رهبری از دیگر خصوصیات ایشان بود.

فرماندار سقز ادامه داد: نقش هاشمی در انقلاب و تاسیس نهادهای انقلابی از دیگر ویژگی‌های بارز وی بود و سخن گفتن از هاشمی سخت است، وی خدمتگزاری واقعی برای مردم توصیف کرد.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در پی رحلت هاشمی‌رفسنجانی، گفت: معظم‌له، مدال‌های ارزشمندی چون، همگام دوران مبارزات، همرزم، رفیق دیرین، تکیه‌گاه مطمئن به وی اعطا فرمودند.

فرماندار ویژه شهرستان سقز عنوان کرد: نقش حجت‌السلام هاشمی در سازندگی ایران اسلامی بی‌نظیر بود و سازندگی از کردستان هم زمان ریاست جمهوری هاشمی اوج گرفت.

وی عنوان‌های قهرمان ملی مبارزه با استعمار و استبداد، فرزند ثابت قدم روح‌الله، دلسوز واقعی مردم، اسطواره اعتدال، انقلابی تمام عیار را از جمله خصویات وی عنوان کرد که ریاست جمهوری در پی درگذشت هاشمی در مورد وی عنوان کرد.

وی از حضور گسترده مردم سقز در مراسم ترحیم رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در مسجد جامع این شهر برگزار شد تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه سقز هم با بیان اینکه، فوت یک عالم فوت تمام عالم است گفت: حجت‌الاسلام هاشمی، عاشق و خدمت‌گزاری واقعی برای نظام اسلامی و مردم بودند.

ماموستا سیدحسین حسینی، افزود: هاشمی رفسنجانی برای برقراری حکومت اسلامی و عدالت‌محوری حرکت می‌کرد و مجاهدت‌های وی فراموش نشدنی است.

وی عنوان کرد: هاشمی، یار دیرین امام و رهبری بود و رهبر معظم انقلاب، درگذشت هاشمی را مصیبتی سخت اعلام فرمودند.

ماموستا حسینی ادامه داد: امروز که مردم با این گستردگی در مراسم ترحیم وی شرکت کرده‌اند، نشان از شخصیت ارزشمند آن سفر کرده است.

انتهای پیام/79021/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول