اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محل مسجد اعظم امام خمینی(ره)

مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در اسفراین برگزار شد

مراسم ترحیم آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در شهرستان اسفراین با حضور قشرهای مختلف مردم و مسؤولان برگزار شد.

مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، مراسم ترحیم یار دیرین امام و رهبری و رئیس تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور امام‌جمعه، سرپرست فرمانداری، مسؤولان ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم اسفراین بعدازظهر امروز در محل مسجد اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه و قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید یاد و خاطره یار دیرین امام و رهبری را گرامی داشتند.

امام‌جمعه اسفراین در این مراسم ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم ایران در مراسم تشییع این عالم ربانی بیان داشت: حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عمر پربرکت خود را در راه تحقق انقلاب اسلامی ایران به رهبری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام(ره) سپری کرد و در راه صیانت از این انقلاب سختی‌های زیادی متحمل شدند.

حجت‌الاسلام قدیر محمدیان گفت : این مجاهد خستگی‌ناپذیر در قبل از انقلاب در کنار امام(ره) در خط مقدم مبارزه با ظلم ستم‌شاهی بود که همین امر باعث شکنجه‌های مکرر ایشان توسط ساواک شد و در سال‌های اول انقلاب نیز در کنار حضرت امام(ره) یار صدیق امام بود و در دوران دفاع مقدس نیز نقش به‌سزایی در پیشبرد اهداف نظامی کشورمان ایفا می‌کردند.

وی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را یکی از سرمایه‌های ارزشمند انقلاب دانست و افزود : حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دوران نظام اسلامی ایران در مسؤولیت های گوناگون همواره همراه امام(ره) و همدوش مقام معظم رهبری بودند و برای پایداری نظام از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین در پایان حضور گسترده مردم ایران در مراسم تشییع و خاک‌سپاری این عالم ربانی را نمادی از اتحاد و انسجام مردم در حمایت از نظام و رهبری جمهوری اسلامی ایران بیان کرد .

وی تصریح کرد: این حضور مردمی در آیین تشییع رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام نشان از وفاداری ملت به مسؤولان خدوم خود و همچنین مایه اقتدار و عظمت نظام اسلامی است.

انتهای پیام/63002/پ30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول