اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه:

مواضع مسئولان کشور در مسائل سیاسی، انقلابی و دینی طبق منویات رهبری است

امام جمعه عسلویه گفت: با توجه به اجتهاد، علم، دانایی و بصیرت مقام معظم رهبری بر تمامی مسائل سیاسی، انقلابی و دینی سمت‌وسوی جهت‌گیری و مواضع ما در حوزه‌های مختلف باید بر اساس منویات رهبری قرار گیرد.

مواضع مسئولان کشور در مسائل سیاسی، انقلابی و دینی طبق منویات رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد امروز در آیین نماز جمعه شهر عسلویه اظهار داشت: نگاه و بیان مقام معظم رهبری در رویدادهایی که در طی انقلاب اسلامی رخ داده است راهگشا بوده که سبب شده توطئه‌های دشمنان نظام هیچ تاثیری بر اراده ملت ایران برای حفظ نظام نداشته باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به اجتهاد، علم، دانایی و بصیرت مقام معظم رهبری بر تمامی مسائل سیاسی، انقلابی و دینی سمت‌وسوی جهت‌گیری و مواضع ما در حوزه‌های مختلف باید بر اساس منویات رهبری قرار گیرد.

هاشمی‌نژاد عنوان کرد: پس از فوت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رهبر معظم انقلاب با صدور پیامی به بهترین شکل ممکن از ویژگی‌های مبارزاتی مرحوم آیت‌الله رفسنجانی و سابقه 59 ساله همکاری برای به بار نشستن انقلاب و استمرار نظام قدردانی کرد.

وی با اعلام این که زحمات و خدمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به انقلاب و نظام قابل فراموش شدن نیست عنوان کرد: به دلیل هوش و ذکاوت وافر مرحوم رفسنجانی در تثبیت انقلاب، دوران دفاع مقدس و پس از آن در مجمع تشخیص مصلحت نظام فعالیت‌های ماندگاری از خود به خرج داد که نشان از هوش مناسب سیاسی و تیزبینی وی در برخورد با مشکلات کشور در برهه‌های مختلف بوده است.

امام جمعه عسلویه با اعلام این که نقدهایی هم بر بخشی از فعالیت‌های وی وجود دارد اظهار داشت: تجلیل از مفاخر کشور باید در زمان زندگی آنها انجام شود و آن را موکول به پس از مرگ آنها نکنیم و نباید نشان دهیم مرده‌پرست هستیم.

هاشمی نژاد با انتقاد از رفتار برخی سودجویان سیاسی عنوان کرد: این افراد و گروهها هیچ‌گونه احترامی برای مرحوم رفسنجانی در زمانی که در قید حیات بود نگذاشتند بلکه صرفا برای رسیدن به اهداف سیاسی خود و در حالی که اعتقادی هم به این مرحوم نداشتند پست سر ایشان سنگرگیری کردند.

انتهای پیام/3347/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول