اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نوسازی مدارس استان اردبیل بر اساس تخصیص اعتبارات مطلوب است

فرماندار شهرستان خلخال گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نوسازی مدارس استان اردبیل بر اساس تخصیص اعتبارات مطلوب است.

پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نوسازی مدارس استان اردبیل بر اساس تخصیص اعتبارات مطلوب است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فریدون بابایی پیش از ظهر امروز در نشست با تعدادی از خبرنگاران در خلخال اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نوسازی مدارس استان اردبیل بر اساس تخصیص اعتبارات مطلوب است.

وی با تقدیر از نوسازی استان اردبیل در خصوص پروژه‌های در حال فعالیت در شهرستان خلخال بیان کرد: در خصوص سیستم‌های گرمایشی در مدارس نوسازی استان فوق‌العاده عمل کرده و در برخی از پروژه‌ها از لحاظ فنی با مشکل مواجه بودیم که با حضور کارشناسان نوسازی استان این مشکل مرتفع و تذکرات لازم به پیمانکار مجری طرح صادر شد.

فرماندار شهرستان خلخال بر اصل نظارت بر پروژه ها از سوی دستگاه‌های مجری تاکید کرد و یادآور شد: برای پرهیز از هدر رفت بیت‌المال باید نظارت کافی از سوی دستگاه‌ها از آغاز ساخت تا پایان عملیات ساختمانی در تمامی پروژه‌ها باید لحاظ شود.

بابایی ادامه داد: نوسازی استان اردبیل از همت خیرین نیکوکار نیز استفاده کرده و با حسن نظری که نوسازی استان به شهرستان دارد تعامل خوبی برقرار شده که متقابلا شاهد تسریع در ساخت و تکمیل پروژه‌ها خواهیم بود.

وی عنوان کرد: در سال 95 بیش از 20 مدرسه شهرستان خلخال کار احداث و مقاوم‌سازی آغاز شده که به محض مساعد شدن وضعیت آب و هوایی این کار از سرگرفته خواهد شد.

فرماندار شهرستان خلخال در مورد روستاهایی که گاز طبیعی دارند نیز افزود: لزوم رعایت استاندارد در نصب سیستم‌های گرمایشی در روستاها الزامی است.

 انتهای پیام/3356/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول