اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان مجموعه گردشگری سلامت

مجموعه آبگرم لامرد ساماندهی می‌‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لامرد گفت: مجموعه آبگرم این شهرستان با عنوان مجموعه گردشگری سلامت ساماندهی می‌‌شود.

مجموعه آبگرم لامرد ساماندهی می‌‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، مسعود تقی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرماندار این شهرستان با دعوت از مدیران ارشد استان فارس در بخش گردشگری و زیارتی، معاون گردشگری و زیارتی استاندار این استان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس، معاون اوقاف و امور خیریه این استان برای بازدید از مجموعه آب‌درمانی و تفریحی آبگرم لامرد دعوت کرد.

وی افزود: در بازدید از مجموعه آبگرم لامرد و آشنایی با خواص و ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خدادادی آن برای جذب گردشگر اشاره و به حمایت از طرح توسعه و سامان‌دهی این مجموعه که توسط کارخانه سیمان و زیر نظر میراث فرهنگی و گردشگری انجام می‌شود تصریح شد.

تقی‌زاده گفت: معاون گردشگری و زیارتی استاندار فارس پس از بازدید از مجموعه آبگرم لامرد طی جلسه‌ای دوساعته با حضور هیات همراه و فرماندار و سایر مسؤولان در فرمانداری این شهرستان، موانع، مشکلات، چشم‌اندازها و طرح‌های گردشگری این منطقه را مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند و تصمیماتی برای عملیاتی شدن طرح گردشگری سلامت منطقه آبگرم اتخاذ شد.

به گزارش فارس، آبگرم لامرد در 22 کیلومتری شرق این شهر واقع شده و در طول سال پذیرای شمار بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است و هم‌اکنون توسط ساکنان محلی و خیراندیشان اداره می‌‌شود.

انتهای پیام/2448/ر20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول