اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 9 ماهه امسال

4 میلیون تن کالا در گلستان بارگیری و جابه‌جا شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان گلستان از بارگیری 4 میلیون تن انواع کالا طی 9 ماه نخست امسال در این استان خبر داد.

4 میلیون تن کالا در گلستان بارگیری و جابه‌جا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ایوب میرشاهی ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای راهداری مسئولان شهرستانی و ستادی استان گلستان اظهار کرد: 70 شرکت باری فعال در استان گلستان وجود دارد.

وی از جابجایی حدود 5.3 میلیون تن بار طی سال گذشته در استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری طی 9 ماه نخست امسال 4 میلیون تن انواع کالا در استان بارگیری شد و تا پایان سال این میزان رشد خواهد داشت.

 

* روزانه 180 دستگاه اتوبوس، مسافران را از استان به سایر نقاط کشور جابجا می‎کنند

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه نسبت به اخذ بارنامه‎ در جابجایی محمولات باید نظارت بهینه صورت گیرد، گفت: در این زمینه نظارت‎ها و کنترل‎های سیستمی با استفاده از سامانه‌های هوشمند و برخط بیشتر شده است تا حمل و نقل کالا از طریق داشتن بارنامه انجام گیرد.

میرشاهی ابراز کرد: نظارت‎های سیستمی در مقوله جابجایی بار بسیار موثر بوده و اقداماتی نظیر شناسایی مبادی بارگیری، انبارها، رانندگان فعال و ارتباط بانک‎های اطلاعاتی متعدد در مقوله حمل و نقل کالا منجر به شفافیت مبادلات و تجارت می‎شود.

وی با اشاره به ارائه عملکرد در بخش مسافر گفت: روزانه 180 دستگاه اتوبوس، مسافران را از استان به سایر نقاط کشور جابجا می‎کنند.

 

* نظارت باعث ارتقای کیفیت به مردم خدمات می‎شود

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان گلستان بیان با توجه به شکل‌گیری ادارات راهداری و حمل و نقل شهرستان‎ها افزود: هر شهرستان می‎طلبد که کارشناس کالا و مسافر داشته باشد که اطلاعات حمل و نقل را با یکدیگر تبادل کنند از وضعیت ترافیک، تردد، بار و مسافر مطلع باشند تا بتوانیم با قدرت و نظارت بیشتر ایفای نقش کنیم.

میرشاهی بر لزوم افزایش نظارت در حوزه حمل کالا و مسافر تاکید کرد و گفت: نظارت باعث می‎شود تا مردم ارتقای کیفیت خدمات را به صورت ملموس‎تری ببینند و ارزیابی کنند.

انتهای پیام/83001/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول