اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر نیرو:

یک‌هزار و 491 میلیارد تومان برای طرح‌های مرزی در استان اردبیل هزینه شده است

وزیر نیرو گفت: یک‌هزار و 491 میلیارد تومان برای طرح‌های مرزی در استان اردبیل هزینه شده است.

یک‌هزار و 491 میلیارد تومان برای طرح‌های مرزی در استان اردبیل هزینه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حمید چیتچیان امشب در جلسه اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل چند برابر نیاز خود قدرت تولید برق دارد و سرمایه‌گذاری زیربنایی بسیار اساسی در صنعت آب و برق در استان در حال اجراست.

وزیر نیرو با بیان اینکه یک‌هزار و 491 میلیارد تومان برای طرح‌های مرزی در استان اردبیل هزینه شده است، افزود: اگر از فرصت‌های موجود در استان استفاده شود توسعه استان شتاب بسیار زیادی خواهد گرفت.

چیتچیان به طرح‌های موجود در استان در حوزه آب و فاضلاب اشاره کرد و گفت: تولیدکنندگان و کشاورزان ما باید بدانند چیزی که می‌تواند قدرت رقابت‌پذیری اقتصاد ما را  در دنیا بالا ببرد صرفه‌جویی و بهره‌برداری درست از منابع آب است.

وی با بیان اینکه اعتبار جداگانه‌ای برای مطالعات طرح‌های آینده مورد نیاز است، افزود: مطالعات حوزه آب باید به صورت دقیق و علمی انجام شود و طرح‌های آینده باید یکپارچه در راستای تامین نیازهای مردم با کمترین آسیب به محیط طبیعی باشد.

وزیر نیرو بیان کرد: باید تمام همت کشاورزان استان اردبیل برای صادرات محصولات خود باشد و محصولات استان قابلیت عرضه در بازارهای  کشورهای خارجی را دارد.

چیتچیان گفت: استان اردبیل سهم قال توجهی از اعتبارات صندوق توسعه ملی را دارد و از این سهم برای آبرسانی به مناطق محروم استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر 80 طرح آبرسانی به روستاهای استان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: هیچ گونه آلودگی در آب‌های شمال استان و حوزه رود ارس وجود ندارد.

انتهای پیام/3356/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول