اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یزد

مدیرکل تامین اجتماعی یزد:

طرح بخشش 100 درصدی جرایم فرصتی مناسب برای کارفرمایان است

مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به اجرای طرح بخشودگی جرایم تامین اجتماعی برای صاحبان واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی گفت: بخشش 100 درصدی جرایم فرصتی مناسب برای کارفرمایان است تا بدهی خود را به صورت اقساطی با تامین اجتماعی تسویه کنند.

طرح بخشش 100 درصدی جرایم فرصتی مناسب برای کارفرمایان است

محمد صابری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با تشریح جزئیاتی از اجرای این طرح اظهار داشت: طرح بخشودگی جرایم تامین اجتماعی در راستای نامگذاری اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل و در حمایت از تقویت تولید ملی طراحی شده است که کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به شعب تامین اجتماعی استان با تقسیط بدهی خود، به میزان اقساط مقرر از بخشودگی جرایم برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه همه‌ی کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی خصوصی و دولتی مشمول برخورداری از تسهیلات این طرح ملی می‌شوند اضافه کرد: بر اساس مصوبه دولت، جرایم بدهکاری به تامین اجتماعی بخشیده می‌شود به شرط اینکه کارفرمایان بیایند و نسبت به پرداخت بدهی معوق اقدام کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد یا اشاره به تمدید مهلت استفاده از این طرح عنوان کرد: مهلت تعیین شده برای استفاده کارفرمایان از تسهیلات قانونی بخشودگی جرایم بیمه‌ای تا دی ماه بود اما دولت اجرای این طرح را تا پایان فروردین ماه سال آینده تمدید کرد.

وی نحوه برخورداری از شرایط اجرای این طرح به صورت بخشش 100 درصدی و پرداخت اقساطی دانست و افزود: چنانچه ‌کارفرمایان بدهی‌های قطعی معوقه بابت اصل حق‌بیمه، بیمه بیکاری و ٤ درصد مستمری کارهای سخت و زیان آور را به صورت یکجا و نقدی در یکی از بانک‌های عامل به حساب سازمان واریز کنند، ١٠٠ درصد جرایم آن‌ها بخشیده خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد همچنین با اشاره به امکان پرداخت بدهی‌های معوق کارفرمایان به صورت اقساط نیز گفت: چنانچه‌ کارفرمایان توانایی پرداخت بدهی‌های قطعی معوقه خود را به صورت یکجا نداشته باشند، می‌توانند با پرداخت اقساطی از مزایای این طرح برخوردار شوند.

انتهای پیام/2464

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول