اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برخی دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد تمایلی به واگذاری پروژه‌ها به بخش‌‌خصوصی ندارند

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد تمایلی به واگذاری پروژه‌ها به بخش‌خصوصی ندارند.

برخی دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد تمایلی به واگذاری پروژه‌ها به بخش‌‌خصوصی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی عصر امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه ارشاد، میراث فرهنگی و ورزش و جوانان دستگاه‌های طرف حساب ما هستند، گفت: برخی از این دستگاه‌ها تمایلی به واگذاری طرح‌های خود به بخش خصوصی ندارند.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قرار بود پیست اسکی کاکان یاسوج به بخش خصوصی واگذار شود اما در حاضر این طرح از واگذاری خارج شده که ورزش و جوانان قبل از خارج کردن این طرح از لیست پروژه‌های واگذاری به بخش خصوصی باید آن را با مسؤولان استان مطرح می‌کرد.

وی بیان کرد: تنها پیست اسکی قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را ندارد بلکه هتل و گردشگری پیست اسکی باید به بخش خصوصی واگذار شود که برای واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی سود طرح‌ها کاهش یابد‌.

نیک‌اقبالی در خصوص واگذاری پروژه مجتمع فرهنگی و هنری گچساران گفت: پروژه 95 درصدی مجتمع فرهنگی و هنری گچساران نباید برای 5 درصد مانده تا بهره برداری به بخش خصوصی واگذار شود، این پروژه هم‌اکنون دارای اعتبار است.

این مسؤول بیان کرد: نباید در واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی تنها به دنبال پروژه‌های کلان باشیم بلکه باید پروژه‌های خرد در واگذاری به بخش خصوصی دیده شود.

نیک‌اقبالی اضافه کرد: جهاد کشاورزی، امور عشایر و سایر دستگاه‌ها پروژه‌های خوبی دارند که این پروژه‌ها قابل واگذاری به بخش خصوصی هستند.

انتهای پیام/82024/پ20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول