اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دوستداران محیط‌زیست و مسؤولان صورت گرفت

برگزاری نخستین گردهمایی سازمان‌های مردم‌نهاد محیط زیستی مسجد سلیمان

نخستین گردهمایی سازمان‌های مردم‌نهاد محیط زیستی مسجدسلیمان با حضور دوستداران محیط‌زیست و مسؤولان برگزار شد.

برگزاری نخستین گردهمایی سازمان‌های مردم‌نهاد محیط زیستی مسجد سلیمان

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، نخستین گردهمایی سازمان‌های مردم‌نهاد محیط زیستی مسجدسلیمان با حضور جمعی از دوستداران طبیعت و محیط‌زیست استان خوزستان امشب برگزار شد.

در این همایش که با حضور مدیران نفت، سازمان‌های مردم‌نهاد محیط‌زیست، نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس و مدیرکل محیط‌زیست خوزستان به مناسبت هفته هوای پاک برگزار شد سخنرانان و فعالان محیط‌زیست به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

هژیر کیانی در حاشیه این همایش با مثبت ارزیابی کردن رویکرد دولت نسبت به سازمان‌های مردم‌نهاد اظهار کرد: اگر چه در مساله انتقال آب نقد جدی بر عملکرد دولت وجود دارد، اما فضای موجود برای فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد محیط‌زیست و منابع طبیعی قابل تحسین است.

وی افزود: در این مدت دو سال و تشکیل شبکه سمن‌های استان در بخش سمن‌های محیط‌زیست و منابع طبیعی شاهد رشد کمی و کیفی این سازمان‌های مردمی از حدود 18 سازمان به 60 سازمان مردم‌نهاد هستیم.

نماینده تشکل‌های محیط‌زیست و منابع طبیعی استان خوزستان بر مطالبات جدی سازمان‌های مردم‌نهاد محیط‌زیست و منابع طبیعی خوزستان تاکید کرد.

کیانی در ادامه با اشاره به مطالبات و خواسته‌های انجمن‌های محیط زیستی عنوان کرد: تعیین و تکلیف فوری فاجعه سد گتوند، تحقیق و تفحص از وزارت نیرو در رابطه با طرح‌های انتقال آب و سدسازی، تشکیل صندوق غرامت‌ها و ضمانت‌های محیط زیستی استان خوزستان، اعلام برنامه دقیق زمان‌بندی حذف فلرهای نفتی از سوی وزارت نفت و تدوین سند امنیت آب خوزستان از جمله این خواسته‌ها و مطالبات هستند.

انتهای پیام/72026/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول