اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ادای احترام اهالی رسانه شیراز به شهدای آتش‌نشان

اهالی رسانه شیراز با گردآمدن در مقابل ایستگاه آتش‌نشانی پل حر این شهر به شهدای آتش‌نشان ساختمان پلاسکو تهران با قرائت فاتحه ادای احترام کردند.

ادای احترام اهالی رسانه شیراز به شهدای آتش‌نشان

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ظهر امروز در آیین گردهمایی اهالی رسانه شیراز در مقابل ایستگاه آتش‌نشانی پل حر این شهر که به مناسبت شهادت جمعی از آتش‌نشانان فداکار در حادثه غم‌انگیز حریق مجتمع پلاسکو تهران صورت گرفت، اظهار داشت: این آیین از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه در مقابل ‌سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ایستگاه یک آتش‌نشانی شیراز با برپایی آیین نمادین با نثار گل از شهدای جان‌باخته سازمان آتش‌نشانی تجلیل کردند.

بهزاد مریدی افزود: نثار جان برای اهداف انسانی و الهی کار هر کسی نیست و در این راستا باید در برابر شهدای ایثارگر عرصه آتش‌نشانی سر تعظیم فرود آورد.

در ادامه یکی از ناشران کتاب در این آیین تصریح کرد: نقش و جایگاه جانبازان آتش‌نشانی به‌خوبی نشان داد که برای نجات جان انسان‌ها از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی‌ورزند.

داریوش نویدگویی بیان داشت: امیدوار هستیم که مسؤولان این حرکت والای آتش‌نشانان را هرگز از یاد نبرند و همواره یاد و خاطره آنان را زنده نگه ‌دارند.

انتهای پیام/2448/ی10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول