اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

با قرائت پیام آیت الله جوادی آملی؛

سومین سمینار تخصصی نقشه جامع مدیریت اسلامی آغاز شد

سومین سمینار تخصصی نقشه جامع مدیریت اسلامی با قرائت پیام آیت الله جوادی آملی آغاز شد.

سومین سمینار تخصصی نقشه جامع مدیریت اسلامی آغاز شد

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری فارس به نقل از سپاه‌نیوز؛ سومین سمینار تخصصی ملی نقشه جامع مدیریت اسلامی (نجما) با حضور جمعی از اساتید، مدیران نخبگان دانشگاهی و صاحب نظران حوزه مدیریت از صبح امروز (6 بهمن ماه) با قرائت پیام آیت الله جوادی آملی در مشهد مقدس آغاز شد.

رضائیان رئیس سمینار و چهره ماندگار مدیریت ایران در آئین افتتاحیه این مراسم ضمن تشریح اهداف برگزاری سمینار ملی نقشه جامع مدیریت اسلامی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و اقتضائات خاص تشکیل نظام جمهوری اسلامی، فضایی در کشور بوجود آمد، که بسیاری از مدیران تشنه بحث‌های مدیریت اسلامی شدند.

وی افزود: از ویژگی‌های اساسی نقشه جامع مدیریت اسلامی، انجام پژوهش‌ها مبتنی بر "اجتهاد جامع در مدیریت اسلامی" در دو سطح مطلوب و قابل قبول است که براساس روش‌های جامع همه توانمندیهای تخصصی حوزوی و دانشگاهی را ارج می‌نهد و در انجام پژوهش‌ها از تمام آنها به تناسب بهره می‌گیرد.

رضائیان در ادامه خاطر نشان کرد: این نقشه به همت مراکز و پژوهشگران مکان در زمینه مدیریت اسلامی در سه حوزه پژوهش، آموزش و اجرا سیاست گذاری شده و " نقشه جامع مدیریت اسلامی در حوزه پژوهش" تدوین و بستر مناسبی را برای تعریف منطقی، نظام یافته و هماهنگ طرح‌های پژوهشی مدیریت اسلامی فراهم آورده است.

رئیس سمینار تخصصی ملی نقشه جامع مدیریت اسلامی در پایان تصریح کرد: نقشه جامع مدیریت اسلامی به پیش فرض‌هایی بنا نهاده شده که بدون در نظر گرفت آنها نه به نقشه جامع مدیریت اسلامی می‌توان رسید و نه می توان تولید محتوا و ایجاد اجماع نخبگانی کرد.

گفتنی است؛ سومین سمینار تخصصی نقد و بررسی نقشه جامع مدیریت اسلامی به همت دانشکده مدیریت و برنامه‌ریزی دانشگاه جامع امام حسین (ع) از امروز (6 بهمن ماه) به مدت سه روز با حضور اساتید، پژوهشگران و نخبگان دانشگاهی حوزه مدیریت در مشهد مقدس برگزار شده و در طی این سه روز شرکت کنندگان در کارگروه‌های مختلف به بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث موجود در نقشه جامع مدیریت اسلامی درحوزه‌های مختلف می‌پردازند.

انتهای خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول