اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرعین:

صمیمیت و نشاط حلقه گمشده افراد در جامعه و خانواده است

فرماندار شهرستان سرعین گفت: صمیمیت و نشاط حلقه گمشده در روابط افراد در جامعه و خانواده است و هدف اصلی برگزاری چنین جشنواره‌هایی بازگرداندن این حلقه گمشده به جامعه است.

صمیمیت و نشاط حلقه گمشده افراد در جامعه و خانواده است

عاطف ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: چهارمین دوره جشنواره زمستانی سرعین در حال برگزاری است که امروز با هدف شناساندن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری شهر سرعین، ایجاد نشاط در سطح جامعه و بین اقشار مختلف مردم و ایجاد نشاط اقتصادی از طریق جذب گردشگر افتتاح شد. 

وی تعامل و همکاری بین سه بخش خصوصی، دولتی و عمومی را در برگزاری چنین مراسم‌هایی بسیار مهم  دانست و گفت: در مثلث برگزاری جشنواره این سه بخش نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در سیاست‌گذاری‌های شهر سرعین  در حوزه‌های مختلف از جمله بخش گردشگری دارند.

فرماندار شهرستان سرعین به ظرفیت‌های بخش خصوصی در این حوزه اشاره کرد و گفت: تبلیغ همکاری جمعی و تعامل برای نشاط اقتصادی و اجتماعی به کمک بخش خصوصی انجام می‌شود که باعث برگزاری هر چه بهتر این مراسم در فضاهای ارزشی است.

ناصری به فعالیت تشکل‌ها و اصناف در این حوزه اشاره کرد و گفت: تخفیف‌هایی که در این حوزه توسط اصناف و بخش خصوصی به گردشگران ارائه می‌شود  می‌تواند عامل جذب حداکثری گردشگر در این حوزه باشد.

وی از برگزاری مسابقات رالی خانوادگی در شهر سرعین خبر داد و گفت: برگزاری این مراسم به صورت خانوادگی باعث ایجاد همبستگی اجتماعی در جامعه اسلامی می‌شود و همچنین باعث صمیمیت و نشاط بیشتر در بین اعضای خانواده است که به نظر ما حلقه گمشده خانواده‌ها دردنیای کنونی صمیمیت، نشاط و در کنار هم بودن است.

فرماندار شهرستان سرعین به برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج در شهر سرعین اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری منسجم این مسابقه می‌تواند محکی برای سنجیدن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مدیریتی و خدماتی مجموعه شهر سرعین باشد تا با برگزاری هر چه بهتر این مسابقات زمینه را برای برگزاری مسابقات بزرگ‌تر و در سطوح بالاتر فراهم کند.

ناصری تصریح کرد: آماده برگزاری مراسمات، برنامه‌ها و کنفرانس‌ها در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی در شهر هستیم تا با برگزاری بهتر این مراسمات در فضای توریستی شهر سرعین هم خاطرات خوبی را برای شرکت‌کنندگان رقم بزنیم و هم شاهد رونق اقتصادی بیشتر در این شهر باشیم.

وی مهمترین کمبود شهر سرعین را محدودیت‌های زیرساخت‌های ورزشی دانست و گفت: از تمامی سرمایه‌گذاران در حوزه ورزشی برای سرمایه‌گذاری در شهر سرعین حمایت می‌کنیم و این شهر نیاز مبرمی به وجود چند ورزشگاه سرپوشیده دارد که این مشکل با ورود بخش خصوصی و حمایت دولتی در این زمینه حل شود.

فرماندار شهرستان سرعین یادآور شد: هیچ مشکلی از بابت پذیرش مسافر در ایام تابستان در شهر سرعین وجود ندارد و باید ظرفیت‌ها  زیرساخت‌های شهر برای پذیرش گردشگر در فصل‌های سرد سال نیز شناسایی و فراهم شود تا بتوانیم در فصل‌های سرد نیز از این مسئله بهره‌مند شویم.

ناصری عنوان کرد: 35 طرح در دهه فجر در سرعین افتتاح خواهد  شد که دو مدرسه، یک آب‌درمانی و دو واحد دامداری از جمله این طرح‌ها است که در مجموع با 20 میلیارد تومان به  بهره‌برداری می‌رسد و با حمایت‌های انجام شده از جانب دولت 11 طرح راکد و نیمه راکد در شهر سرعین در این ایام افتتاح می‌شود.

وی از سرمایه‌گذاری برای احداث شهر موج‌های آبی  در شهر سرعین خبر داد و گفت: حل مشکلات سرمایه‌گذاران در این حوزه وظیفه اصلی ما است و با توجه به تصویب طرح در رابطه با برگشت عوارض شهرهایی که از آبگرم برخوردارند به مجموعه‌های شهرداری آن شهر در مجلس شورای اسلامی امیدواریم مشکل کمبود بودجه برای تامین زیرساخت‌‌ها در این حوزه حل شود.

انتهای پیام/3356/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول