اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرهاد صداقت:

اخراج کیانی درست نبود/ پنالتی که هزار حرف و حدیث داشت

داور پیشکسوت فوتبال تبریز گفت: پنالتی گرفته شده برای تیم تراکتورسازی هزار حرف و حدیث به همراه داشت.

اخراج کیانی درست نبود/ پنالتی که هزار حرف و حدیث داشت

فرهاد صداقت ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: من هم در باشگاه تراکتورسازی و هم در ماشین‌سازی سمت اجرایی داشته و هر دو تیم را دوست دارم و نقد من به داوری بازی بدون توجه به رنگ پیراهن تیم‌ها است.

داور سابق فوتبال تبریز گفت: در مورد اخراج کیانی می توانم بگویم داور اشتباه کرد، زیرا خطایی صورت نگرفته بود که داور به اعتراض کیانی اخطار داده و در ادامه اعتراض‌های وی کارت زرد دوم را نشان داد، البته اگر کلماتی بین داور و بازیکن تراکتورسازی رد و بدل شده باشد، از آن بی خبریم.

وی گفت: مهمترین مورد داوری بازی تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتورسازی تبریز پنالتی بود که در دقیقه 81 برای تراکتورسازی گرفته شد.

فرهاد صداقت افزود: پنالتی گرفته شده برای تراکتورسازی درست نبود، ولی اگر داور به علت هند عمدی پنالتی گرفته کارت زرد دوم بهمن کامل چه شد؟ پس وی باید بهمن کامل را از زمین مسابقه اخراج می‌کرد که تناقض در تصمیم داور را می‌بینیم.

داور پیشکسوت استان تصریح کرد: اما حکایت این پنالتی هنوز تمام نشده است و داور مسابقه به دلیل جلو آمدن دروازه‌بان تیم ماشین‌سازی باید دستور به تکرار ضربه می‌داد که این اقدام را هم نکرد.

وی بیان کرد: مورد دیگر ضربه پنالتی این بود که در لحظاتی که محمد ابراهیمی تلاش می‌کرد در ریباند، توپ برگشتی را وارد دروازه ماشین سازی کند که توپ با کمک بازیکن ماشین و تیر دروازه گل نشد، یکی از مدافعان ماشین‌سازی روی کرار خطا کرد و احتمال می‌دهم یک پنالتی دیگر باید به سود تراکتورسازی اعلام می‌شد.

صداقت گفت: نکته سوم داوری این مسابقه همرنگ بودن لباس داور با پیراهن دروازه بان تراکتورسازی بود که خلاف مقررات است و دروازه‌بان تیم تراکتورسازی می‌بایست پیراهن خود را تعویض می‌کرد.

مدیر سابق باشگاه تراکتورسازی و سرپرست سابق تیم ماشین‌سازی تبریز خاطر نشان ساخت: کاظمی در بازی تراکتورسازی با ماشین سازی قضاوت متوسطی داشت و جا داشت برای این بازی از داور باتجربه‌تری استفاده می‌شد.

انتهای پیام/60017/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول