اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور صورت می‌گیرد

جدال نمایندگان هرمزگان با شهرداری فومن و هف سمنان

در هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‎‌های کشور، شهرداری بندرعباس به عنوان میهمان به مصاف تیم شهرداری فومن می‌رود و آلومینیوم هرمزگان نیز در بندرعباس میزبان هف سمنان است.

جدال نمایندگان هرمزگان با شهرداری فومن و هف سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نمایندگان هرمزگان در هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته دوم  فوتبال باشگاه‎‌های کشور امروز دوشنبه یازدهم بهمن‌ماه به مصاف حریفان خود می‌روند.

از گروه دوم این پیکارها تیم 29 امتیازی و رده دومی شهرداری بندرعباس به مصاف میزبانش تیم شهرداری فومن می رود.

همزمان با این مسابقه و از گروه سوم نیز تیم 19 امتیازی و رده دهمی آلومینیوم هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با تیم هف سمنان دیدار می کند.آلومینیوم المهدی که سه هفته‌ای است خوب نتیجه می‌گیرد در این بازی خانگی هم به دنبال سه امتیاز است تا جایگاه خودش را در جدول رده بندی بهبود ببخشد. شاگردان عباس سرخاب اگر موفق شوند سه امتیاز کامل این دیدار را از آن خود نمایند می تواند حداقل دو رده در جدول صعود داشته باشند و خودشان را به میانه جدول برسانند.

 تیم هف سمنان هم سه امتیاز این بازی برایش از اهمیت زیادی برخوردار است.این تیم اگر بتواند آلومینیوم را شکست دهد در جمع مدعیان صعود به دور بعدی قرار خواهد گرفت.

در سایر دیدارهای گروه سوم سردار بوکان میزبان شهرداری تبریز است. کارا شیراز با نیرو زمینی تهران بازی می‌کند. کاسپین قزوین روبه‌رویی پاس همدان قرار خواهد گرفت. شاهین شهرداری بوشهر در خانه با شاهین ماهشهر دیدار می‌کند.

در بازی‌های گروه دوم شهرداری بندرعباس بازی سختی با شهرداری فومن دارد. فاصله امتیازات تیم‌های اول تا چهارم گروه دوم بسیار کم است و لغزش هر تیمی این امکان را فراهم می‌کند که جایگاه خودشان را از دست بدهند.

نارنجی‌پوشان شهرداری که با تفاضل گل بهتر نسبت به شهرداری فومن در مکان دوم گروه دوم ایستادند در بازی هفته گذشته خودشان با مساوی مقابل شهرداری ارومیه فرصت صدرنشینی را از دست دادند. این تیم برای تثبیت جایگاه خودش باید از پس میزبانش برآید. در دیگر بازی‌های گروه دوم آبی پوشان اردبیل با استقلال آبی «ب» تهران دیدار می‌کند. شهرداری ارومیه میزبان نفت نوین آبادان است.

 بادران نوین تهران از شهرداری ماهشهر پذیرایی خواهد کرد. شهرداری کاشان و داماش گیلان با هم به رقابت خواهند پرداخت و  شهید کریمی جویبار هم در خانه با پترو کیان شوشتر دیدار می‌کند.

انتهای پیام/3264/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول