اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بهره‌برداری از فاز دوم محور پاتاوه به دهدشت در نوروز امسال

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاز دوم محور پاتاوه به دهدشت نوروز امسال تا لوداب به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از فاز دوم محور پاتاوه به دهدشت در نوروز امسال

پژمان نیک‌اقبالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به وضعیت راه‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل کوهستانی و صعب‌العبور بودن در بحث جاده‌سازی و توسعه راه‌ها با کمبودها و کندی‌هایی مواجه است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وضعیت راه‌های ارتباطی استان به نسبت گذشته بهتر شده، گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید گام‌های خوبی در حوزه راه‌سازی در استان برداشته شده است.

این مسؤول در ادامه با تاکید بر اینکه هزینه ساخت راه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد به نسبت سایر استان‌ها چندین برابر است، گفت: امیدواریم کهگیلویه و بویراحمد با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد به مرکز شاهراهی کشور تبدیل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه‌های راه‌سازی کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: محور پاتاوه به دهدشت از پروژه‌های ملی استان بوده که در سفر هیأت دولت به استان مصوب شد که تا پایان سال 96 به بهره‌برداری برسد.

نیک‌اقبالی اذعان کرد: محور پاتاوه به دهدشت از آن دست پروژه‌هایی بوده که روستاهای زیادی را از بن‌بست خارج کرده و با بهره‌برداری از آن راه ارتباطی بسیاری از مناطق با مرکز استان و بعضا برخی استان‌های همجوار و همسایه کمتر می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاز دوم محور پاتاوه به دهدشت نوروز امسال تا لوداب به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/82011/چ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول