اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 667 میلیون تومان انجام شد

اجرایی شدن 82.2 هکتار طرح‎های مختلف آبیاری نوین در گنبدکاووس

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گنبدکاووس گفت: از ابتدای پاییز سال جاری تاکنون قریب به 82.2 هکتار طرح‌های مختلف آبیاری نوین در شهرستان گنبد کاووس اجرایی شده است.

اجرایی شدن 82.2 هکتار طرح‎های مختلف آبیاری نوین در گنبدکاووس

غلامعلی نورا  امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: از ابتدای پاییز سال جاری تاکنون قریب به 82.2 هکتار طرح‌های مختلف آبیاری نوین با اعتباری بالغ بر 667 میلیون تومان در شهرستان گنبدکاووس اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در سال‎های گذشته بیش از 15 هزار هکتار سیستم مختلف آبیاری در سطح شهرستان گنبدکاووس اجرایی شده است، ابراز کرد: از ابتدای سال جاری 82.2 هکتار طرح‎های مختلف آبیاری نوین اجرایی شد که پنج نفر از کشاورزان شهرستان گنبدکاووس این طرح را اجرایی کردند.

* دامداری 5 هزار راسی در شهرستان گنبد کاووس وجود دارد

مدیر جهادکشاورزی شهرستان گنبدکاووس در خصوص افزایش تولید در واحد سطح گلخانه‎ها، بیان کرد: حدود 6 هکتار متقاضی افزایش تولید در واحد سطح گلخانه‎ها در شهرستان گنبدکاووس داشتیم که تاکنون یک هکتار با اعتباری بالغ بر 1.8 میلیارد تومان در راستای پرورش محصولات گلخانه‎ای در دهه فجر آماده بهره‎برداری است.

نورا با اشاره به اینکه شهرستان گنبدکاووس شرایط بسیار خوبی برای پرورش گوسفند دارد، یادآور شد: این شهرستان در بخش تولید گوشت قرمز شرایط بسیار مطلوبی دارد.

وی بیان داشت: دامداری 5 هزار راسی در شهرستان گنبد کاووس وجود دارد که با اعتباری بالغ بر 5.3 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه تاکنون حدود 10 میلیارد تومان تسهیلات مختلف برای خرید تراکتور و کمباین برای کشاورزان صورت گرفته است، گفت: با همکاری بسیار خوب بانک کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی و کشاورزان شهرستان گنبدکاووس تاکنون حدود 10 میلیارد تومان تسهیلات مختلف برای خرید تراکتور و کمباین برای کشاورزان انجام شد.

انتهای پیام/83010/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول