اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز ورود حضرت امام در لنده برگزار شد

نواخته شدن انقلاب در مهدهای کودک/ همنوایی کودکان لنده‌ای در جشن انقلاب

به مناسبت سالروز ورود حضرت امام به میهن اسلامی ایران و با حضور مسؤولان زنگ انقلاب در مهدهای کودک شهرستان لنده نواخته شد.

نواخته شدن انقلاب در مهدهای کودک/ همنوایی کودکان لنده‌ای در جشن انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام(ره) به کشور، برگزاری جشن‌های انقلاب در سراسر شهرها و روستاهای کشور باعث شور و نشاط انقلابی در مردم شده است.

این روزها برای ملت ایران خاطراتی را به همراه داشته که گاهی با خوشی و گاهی هم ناملایماتی رو  به رو بوده و همین امر آنها مصمم در همراهی انقلابی کرده بوده که ثمره‌اش چهار دهه اقتدار و عظمت ملت ایران بوده است.

آشنایی نسل جوان و آینده ساز با آرمان‌ها و اهداف انقلاب لازم و ضروری بوده و از هر فرصت زمانی و مکانی برای آن باید استفاده کرد. لازمه این امر آشناسازی جوانان با مبانی انقلاب و نظام بوده که از سنین کودکی باید این امر محقق شود.

مهدهای کودک فرصت مناسبی است که می‌توان اهداف، اصول و مبانی انقلاب را یکی پس از دیگری به کودکان و آینده‌سازان کشور آموزش داد تا روحیه انقلابی در آنها شکل گیرد.

امروز به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب مراسم نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب در مهدهای کودک شهرستان لنده به همت اداره بهزیستی برگزار گردید.

نورعلی کاظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده در این آئین گفت: تلاش مهدهای کودک در زمینه ترویج شعائر انقلابی و اسلامی در جامعه قابل تقدیر است.

وی افزود: مهدهای کودک شهرستان در طول دوره آموزشی خود مهارت‌های مختلفی را به کودکان آموزش می‌دهند که در آینده آنها تأثیر به سزایی خواهد داشت.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده تصریح کرد: ترویج روحیه انقلابی در میان کودکان از جمله اقداماتی است که با تلاش مربیان در مهدهای کودک اجرایی خواهد شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فجر برنامه‌ها و جشن‌های متنوعی در مهدهای کودک برگزار خواهد شد و امروز نیز زنگ انقلاب در همه مهدهای کودک شهرستان نواخته شده است.

حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل امام جمعه لنده نیز در این آئین با تبریک دهه فجر گفت: رشد اندیشه و تفکر انقلابی در کودکان باید با جدیت و تلاش مربیان به ثمر نشیند تا شاهد رشد نیروهای انقلابی در جامعه باشیم.

امام جمعه لنده تصریح کرد: استفاده از زبان شعر و قصه برای تبیین اهداف انقلاب در مهدهای کودک باید جدی گرفته شود و اجازه ندهیم این فرصت مناسب از دست برود.

در این مراسم نمادین تلاوت قرآن و سرودی در وصف امام توسط کودکان حاضر در مهد به صورت دست جمعی قرائت گردید.

انتهای پیام/82013/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول