اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

مدیر کمیته امداد چالوس خبر داد

اجرای 225 برنامه دهه فجر در چالوس

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) چالوس از اجرای 225 برنامه در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با 6 میلیارد و 338 میلیون ریال اعتبار اجرا می‌شود.

اجرای 225 برنامه دهه فجر در چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، علی‌اصغر ابراهیمی صبح امروز در حاشیه مراسم دیدار با خانواده‌ مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و آیین نمادین افتتاح طرح خوداشتغالی که به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های اجرایی این نهاد اظهار کرد: برای ایام دهه فجر امسال دو طرح عمرانی مسکن با اعبتار یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال اجرایی می‌شود.

وی از برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری اردو، برگزاری کلاس‌های آموزشی، زمینه حضور کانون‌ها و مددجویان در مزار شهدا و راهپیمایی 22 بهمن  در این ایام خبر داد و افزود: در حوزه شهری ۲۸ طرح خوداشتغالی با اعتبار 3 هزار و ۳۶۰ میلیون ریال و در حوزه روستایی نیز ۱۰ طرح خوداشتغالی با اعتبار یک‌هزار و ۲۰۰ میلیون ریال اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) چالوس با اشاره به ۱۲ مورد اهدای وام کارگشایی به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر در میان مددجویان این نهاد، خاطر‌نشان کرد: مجموع تسهیلات اهدا شده در این موارد ۱۸۰ میلیون ریال است.

این مسؤول از اهدای ۱۰ مورد جهیزیه و هدیه داماد در این ایام خبر داد و  اظهار کرد: این هدایا نیز با اعتبار 200 میلیون ریال به‌ مددجویان اختصاص پیدا کرد.

ابراهیمی افزود: این نهاد در این ایام 30 سبد غذایی و کالا در میان مددجویان توزیع شد و ارزش ریالی این مواد نیز ۳۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به عملکرد فعالیت‌های پرکاربرد این نهاد در ۹ ماهه امسال‌، اظهار کرد: پرداخت وام اشتغال با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال برای تعداد ۱۳۲ مددجوی کمیته امداد انجام شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) چالوس تصریح کرد: این نهاد در اجرای برنامه‌هایی مانند ارائه خدمات آموزش خانواده، خدمات مشاوره‌ای به مددجویان، تأمین شهریه دانشجویان و ارائه خدمات فرهنگی به آنها، پرداخت کمک معیشت به مددجویان و کمک به ارتقا شاخص‌های بهداشتی نیازمندان گام‌های مؤثری برداشت.

این مسؤول از بیمه خدمات درمانی مددجویان شهری مورد حمایت و پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان خبر داد و افزود: کمک به خرید و ساخت مسکن مددجویان شهری، کمک به تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان روستایی، کمک به اجاره مسکن آنها، امر ازدواج نیازمندان، پرداخت وام‌های ضروری وغیره پرداخت.

ابراهیمی در پایان با تشکر از نیکوکاران شهرستان، گفت: این افراد در سال‌جاری 14 میلیارد ریال مساعدت کردند.

انتهای پیام/۸۶۰۲۸/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول