اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیأت تکواندو اردبیل:

تکواندو اردبیل خانه ندارد

رئیس هیأت‌تکواندو استان اردبیل گفت: در 2 سال اخیر آرزوی تکواندوکاران استان اردبیل مبنی بر داشتن خانه تکواندو با وجود وعده‌های مکرر مسؤولان محقق نشده است.

تکواندو اردبیل خانه ندارد

اسماعیل لطفعلی‌زاده، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به برنامه‌های مختلف هیأت تکواندو استان به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر هیأت تکواندو استان اردبیل، یک دوره مسابقه تکواندو با همکاری بسیج ورزشکاران در روز جمعه 22 بهمن‌ماه در رده سنی نوجوانان در بخش آقایان برگزار خواهد کرد.

وی از برگزاری یک دیدار دوستانه دوجانبه در شهرستان خلخال خبر داد و افزود: از هفته آینده مسابقات تکواندو نوجوانان در بخش بانوان برگزار خواهد شد و در سال‌های گذشته جایگاه هیأت تکواندو استان در رتبه 29 کشور بود که امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به رتبه 19 کشور صعود کردند و این مسأله از پیشرفت بسیار مناسب تکواندو در استان اردبیل خبر می‌دهد.

رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل تصریح کرد: چنانچه امکانات و تجهیزات مناسبی در اختیار داشته باشیم می‌توانیم جزو 10 استان برتر این رشته قرار بگیریم و وضعیت تکواندو در اردبیل رو به رشد است و با کمترین امکانات در سطح استان در حال فعالیت هستیم.

لطفعلی‌زاده با بیان این که سالن تخصصی تکواندو در استان وجود ندارد، افزود: با جلسه‌ای که با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان داشتیم قول‌هایی برای احداث خانه تکواندو مطرح شد و در حال حاضر برای برگزاری مسابقات و اردوهای تکواندو از سالن مناسبی برخوردار نیستیم و مسابقات تکواندو را در سالن‌های سایر اماکن ورزشی برگزار می‌کنیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از 50 باشگاه در سطح استان زیر نظر مربیان مجرب در حال فعالیت هستند و هیأت تکواندو استان برای افزایش کیفیت و بازخورد مناسب تمرینات تمامی باشگاه‌ها و مربیان ورزشی را مورد کنترل و ارزیابی قرار می‌دهد.

رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل گفت: اکثر استان‌های کشور دارای تجهیزات کامل تکواندو و سالن خانه تکواندو هستند و استان اردبیل از پتانسیل و ظرفیت لازم برای موفقیت در مسابقات کشوری برخوردار است و تنها نیازمند حمایت و برخورداری از امکانات لازم برای درخشش در مسابقات مختلف کشوری هستیم.

لطفعلی‌زاده با اعلام تشکیل کمیته استعدادیابی، افزود: فعالیت‌های استعدادیابی در بین نوجوانان و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی را آغاز کردیم و تا پایان سال‌جاری استعدادیابی از تمام باشگاه‌های موجود در شهرستان اردبیل انجام خواهد شد.

انتهای پیام/3356/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول