اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد

افزایش ۱۴ كلينيک پزشکی در مازندران/ 113 تخت ويژه به تخت‌های بيمارستانی استان اضافه شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران با بیان اینکه 14 كلينيک با 14 هزار متر به فضاي درمانی استان اضافه شده است، گفت: 113 تخت ويژه نیز به تخت‌هاي بيمارستاني در مازندران اضافه شده است.

افزایش ۱۴ كلينيک پزشکی در مازندران/ 113 تخت ويژه به تخت‌های بيمارستانی استان اضافه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، علیرضا مردانشاهی امشب در مراسم افتتاح مرکز پزشکی هسته‌ای بیمارستان آیت‌الله طالقانی این شهرستان که به‌مناسبت ایام دهه فجر برگزار شد، گفت: اگر زمانی ۵۰ درصد مراجعان نمایندگان مجلس در مورد تخفیف و کاهش تعرفه بیمارستان‌ها بود امروز دولت و نظام وظیفه خود می‌داند که تخفیفات لازم را اعمال کند.

وی اشاره به اینکه بسته‌های طرح سلامت به بیمار رنج مضاعف هزینه درمان را نمی‌دهد، افزود: نظام مکلف به خدمت به مردم است و در این راستا اگر بیماری در بیمارستان دچار مشکلی از نظر تجهیزات همانند ام.آر.آی شد مسئولان بیمارستان موظف به انتقال بیمار به نقاط مجهزتر هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: امروز ارجاع بیمار به بیرون بیمارستان خط قرمز برای نظام سلامت است.

این مسؤول خاطر‌نشان کرد: امروز نظام و دولت بار درمان را بر دوش کشید و امکانات و تجهیزات لازم  پزشکی دغدغه  مردم را کم کرد.

مردانشاهی از افزایش 113 تخت ویژه به تخت‌های بیمارستانی در مازندران خبر داد و گفت: تعداد 13 اورژانس بیمارستان‌های استان نیز اصلاح شده است.

وی با بیان اینکه 14 کلینیک نیز با 14 هزار متر به فضای استان اضافه شد، افزود: ناوگان تجهیزات پزشکی فرسوده اورژانس نیز در حال بازسازی است.

مردانشاهی با بیان اینکه بیشترین تجهیزات ایران را در سال ۹۴ گرفتیم و امروز رضایتمندی مردم برای از طرح تحول سلامت بیشتر شد، گفت: تزریق امکانات و تجهیزات رفاهی به بیمارستان‌های استان در نظر گرفته شد و در این راستا نمایندگان مجلس استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران پیگیری‌های زیادی داشتند.

وی با بیان اینکه امروز دیگر مردم نباید دردی غیر از بیمارداری داشته باشند، افزود: در طرح تحول سلامت خدمات ارزنده‌ای صورت می‌گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران پزشکی هسته‌ای را نوعی معجزه پزشکی برشمرد و افزود: بدون پزشکی هسته‌ای ۶۰ درصد درمان و درجه‌بندی سرطان‌ها غلط از آب در می‌آید.

این مسؤول استاندارد طلایی برای درمان و تشخیص بیماران سرطانی را انرژی هسته‌ای دانست و گفت: مرکز پزشکی هسته‌ای چالوس مرکز با تعرفه دولتی اداره می‌شود و پیگیر آنژیوگرافی در این شهرستان نیز هستیم و در این باره وزیر نیز دستورات لازم را صادر کرده است.

 انتهای پیام/۸۶۰۲۸/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول