اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

استاد حوزه علمیه خواهران سرخه:

گرایش فرزندان به فضای مجازی در فضای آرام خانواده کمتر می‌شود

استاد حوزه علمیه خواهران سرخه گفت: گرایش فرزندان به فضای مجازی و دوستی با جنس مخالف در فضای همراه با آرامش خانواده کمتر می‌شود.

گرایش فرزندان به فضای مجازی در فضای آرام خانواده کمتر می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان سمنان، زهرا عامری سه‌شنبه‌شب در کارگاه آموزشی «مادرانه» که با حضور مادران سرخه‌ای و با محوریت آشنایی با مهارت‌های زندگی زناشویی برگزار شد، اظهار داشت: خانواده شبیه اعضای بدن بوده و اگر همه با هم درست فکر کنند، عملکرد بدن نیز صحیح بوده و رمز سلامتی، همین وحدت رویه است.

وی افزود: خانواده در ابتدا از زن و شوهر و سپس فرزندان تشکیل می‌شود؛ بنابراین روند وحدت و حمایت نیز باید در خانواده وجود داشته باشد.

استاد حوزه علمیه خواهران سرخه بیان داشت: زن و شوهر پایه و اساس آرامش هستند؛ مشکل اساسی امروز طرد فرزندان از خانواده است و هرچقدر محیط خانواده آرام‌تر باشد و فرزندان احساس آرامش بیشتری داشته باشند، گرایش آن‌ها به فضای مجازی و دوستی با غیر هم‌جنس کمتر می‌شود.

وی بیان داشت: خانواده مرکز پرورش نسل آینده محسوب می‌شود؛ بنابراین باید وقت بیشتری بر آن گذاشته شود و بهترین راه‌حل آن نیز رفع اختلافات بین زوجین است.

عامری با اشاره به اختلافات بین زن و مرد افزود: اختلافات ازلحاظ جسمی را می‌توان به قدبلند بودن و کوتاه‌قد بودن خانم‌ها، بالا بودن سه درصدی هوش خانم‌ها نسبت به مردان و اختلافات دید آن‌ها را می‌توان به وسعت بالای دید خانم‌ها و محدودیت دید آقایان و همچنین دوربینی آقایان و نزدیک‌بینی خانم‌ها اشاره کرد.

استاد حوزه علمیه خواهران سرخه اشاره داشت: خانم‌ها بیشتر از آقایان از صفت عالی استفاده می‌کنند؛ تجسم فضایی آقایان نسبت به خانم‌ها خیلی بهتر است و آقایان کلی‌نگر و خانم‌ها جزئی‌نگر هستند و باید تأکید کرد خانم‌ها نباید به فکر تغییر مردها باشند.

عامری گفت: زمانی که حیا نسبت به همسر ریخته شود، در خانواده قبح هر کاری برداشته می‌شود و باید نسبت به هم شناخت داشته باشیم و نسبت به مسؤولیت‌هایی که قبول می‌کنیم، متعهد شویم.

انتهای پیام/74029/م 30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول