اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان خبر داد

افزودن 10 تخت جدید به بخش ICU بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان با ابراز امیدواری برای افزودن 10 تخت جدید به تخت‌های موجود ICU این مرکز درمانی در آینده نزدیک، گفت: بخش‌های اورژانس و درمانگاه عمومی نیز با حدود 650 مترمربع افزایش بنا به ساختمان پیشین در حال ساخت است.

افزودن 10 تخت جدید به بخش ICU بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار

ناصر سلمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان، اظهار داشت: بیمارستان امام رضا (ع) شهر لار دارای 130 تخت فعال است که در مواقع ضروری ظرفیت افزایش تخت‌ها را دارد.

وی بابیان اینکه بخش‌های CCU و POST CCU در مکانی جدید با متراژ 800 مترمربع با 26 تخت توسط یکی از خیران بنیاد خیریه هاشمی‌زاده در حال ساخت است، افزود: برای احداث این مکان درمجموع یک‌میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه برآورد شده است که یک‌میلیارد تومان آن توسط خیران و مابقی از محل اعتبارات دولتی تأمین خواهد شد.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) لارستان با ابراز امیدواری برای افزودن 10 تخت جدید به تخت‌های موجود ICU این مرکز درمانی در آینده نزدیک، تصریح کرد: بخش‌های اورژانس و درمانگاه عمومی نیز با حدود 650 مترمربع افزایش بنا به ساختمان پیشین در حال ساخت است که امید می‌رود در اوایل سال جدید به بهره‌برداری برسد. 

این مسؤول از همشهریان خواست تا هرگونه نقد را پیش از رسانه‌ای کردن با مسؤولان بیمارستان در میان بگذارند و از آن‌ها جواب بخواهند.

وی با اشاره به اینکه طبق بازرسی‌های به‌عمل‌آمده از سطح استانی رضایت مردم از کارکنان بیمارستان امام رضا (ع) شهر لار در حد خوبی بوده است، ادامه داد: در برخی اوقات ممکن است به دلیل فشار کاری برای کارکنان مشکلاتی به وجود آید که در این زمینه‌ها به همکاران برای خوش‌رفتاری با مراجعه‌کنندگان تأکید شده است.

سلمانی بیان کرد: کارکنان درمانی موظف به خوش‌رفتاری و خدمت‌رسانی عالی به مراجعه‌کنندگان هستند و از طرفی از بیماران و همراهان آن‌ها خواسته می‌شود در زمان مراجعه اجازه دهند کارکنان با آرامش و دقت کافی به کار خود بپردازند و از تعجیل بی‌مورد خودداری کنند.

وی اضافه کرد: برای رسیدگی به شکایات، بیان پیشنهاد‌ها و ارائه راهکارها روزهای پنجشنبه از ساعت 11 تا 12 پیش‌ازظهر برای ملاقات حضوری با سرپرستی بیمارستان تعیین شده است تا هر شخصی بتواند به‌صورت حضوری به‌منظور حل مشکلات خود مراجعه کند.

انتهای پیام/2448/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول