اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

برای هدایت تیم ملی‌ تکواندو در سه رویداد پیش رو

شش گزینه برای هدایت تیم‌های ملی تکواندو معرفی شدند/ کمیته فنی تیر خلاص را می‌زند

پس از برگزاری نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون تکواندو شش گزینه نهایی برای هدایت تیم‌های ملی جهت حضور در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان به کمیته فنی معرفی شدند.

شش گزینه برای هدایت تیم‌های ملی تکواندو معرفی شدند/ کمیته فنی تیر خلاص را می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس، طی چند روز گذشته مسئولان فدراسیون سرانجام اسامی شورای فنی فدراسیون تکواندو را معرفی کردند.

به همین دلیل روز گذشته(سه شنبه) نخستین جلسه اعضا شورای فنی در خانه تکواندو با حضور سیدنعمت خلیفه، فریبرز عسکری،  محمد رضا زوار، فیض الله نفجم، پیام خانلرخانی، مهدی بی باک، وحید عبداللهی، یوسف کرمی، علیرضا نصرآزادانی، مجید امین ترابی، رحیم صالحی، احمد اخلاقی، هادی افشار، مهرو کمرانی، ندا زارع و فاطمه اسد پور برگزار شد و در پایان 6 گزینه‌ برای سرمربیگری تیم ملی (جهت حضور در مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی جهان) به کمیته فنی اعلام شد.

این جلسه تقریبا 5 ساعت طول کشید که سرانجام نعمت خلیفه و فریبرز عسکری دو گزینه برای هدایت تیم ملی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی جهان معرفی شدند.

فیض الله نفجم و مهدی بی باک نیز به عنوان گزینه‌های هدایت تیم ملی تکواندو در مسابقات کشورهای اسلامی معرفی شدند که از بین این گزینه‌ها اعضا کمیته فنی یک نفر را به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو در مسابقات قهرمانی جهان که تیرماه به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود انتخاب خواهد شد و از بین نفجم و بی باک نیز یک نفر به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی انتخاب خواهد شد. این رقابت‌ها نیز اردیبهشت ماه به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد. یوسف کرمی و رحیم صالحی نیز به عنوان گزینه های هدایت تیم ملی تکواندو در مسابقات دانشجویان جهان به کمیته فنی معرفی شدند.

پس از اینکه سرمربیان تیم‌های ملی در دو رویداد سال آینده مشخص شدند، اعضا کادرفنی نیز از از سوی سرمربیان انتخاب خواهند شد.

چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در تاریخ 26 تا 28 اردیبهشت در شهر «باکو» آذربایجان و بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 3 تا 9 تیر ماه سال آینده در کره جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول