اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب:

آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد/22 بهمن الگوی اطاعت از رهبری است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: 20سال است که پرونده‌های روی میز آمریکا علیه ایران وجود دارد ولی هیچ‌کدام از رئیس جمهورهای قبل جرأت نکردند به ایران حمله کنند و هرگز هم جرأت نخواهند کرد.

آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد/22 بهمن الگوی اطاعت از رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، حجت‌الاسلام محمد‌حسن اختری در مراسم سخنرانی یوم‌الله 22 بهمن این شهرستان با بیان اینکه مردم انقلابی و مسلمان ایران با وجود گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب همچنان به اعتقادات خود استوار هستند، اظهار کرد: باید تاریخ انقلاب مطالعه و بازنگری شود و ببینیم کجا بودیم و به کجا رسیدیم.

وی افزود: در شرایط کنونی کشور با مشکلات داخلی و اقتصادی مواجه است ولی ملت آگاه ایران این نکته را درک می‌کنند که فقط در سایه رهبری می‌توانند بر این مشکلات پیروز شوند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب تصریح کرد: ایران امروز و ایران 38 سال قبل به هیچ‌وجه از نظر علمی و دستاوردهای پیشرفته در زمینه‌های مختلف با هم قابل مقایسه نیستند و پرچم ایران و توانمندی ایرانی در تمام منطقه و دنیا زبان‌زد خاص و عام است.

این مسؤول با بیان اینکه ایران اسلامی با افتخار در برابر قدرت‌های استکباری جهان ایستادگی می‌کند، اظهار کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس، 8 سال در برابر دشمنی مقاومت کرد که تا دندان مسلح بود و از سوی چندین کشور جهان حمایت مالی و دفاعی می‌شد.

اختری خطاب به ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: 20 سال است که پرونده‌های روی میز آمریکا علیه ایران وجود دارد ولی هیچ‌کدام از رئیس جمهورهای قبل جرأت نکردند به ایران حمله کنند و هرگز هم جرأت نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه در جریان سوریه، کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسرائیل و هم‌پیمانان آنها یعنی آل‌سعود، آل‌ثانی و آل‌خلیفه دست به دست هم دادند، اظهار کرد: قانونی که آنان برای خود ترسیم کردند نادرست است و این تفاهم ضد آیه‌های شریفه قرآن است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب افزود: آمریکا برای حضور و فعالیت داعش و تکفیری‌ها، منطقه امنی درست کرد و با همین حمایت‌ها، آل‌سعود به‌مدت پنج سال مردم مظلوم یمن را قتل‌عام می‌کند.

این مسؤول با اشاره به اینکه به گفته سیاستمداران آمریکایی، ایران قدرتمند‌تر از 40 سال پیش خود شده است، اظهار کرد: هیچ روز و در هیچ جبهه‌ و جایگاهی عقب‌نشینی نکردیم و این افتخار ملت ایران است.

اختری تصریح کرد: یکپارچگی و آگاهی مردم ایران سبب شد تا در طول این سال‌ها گول توطئه‌های دشمن، انقلاب سبز و مخملی را نخوردند.

وی با بیان اینکه اگر ملت ما همه جا آگاه، مستقیم و استوار بایستند، آمریکا دیگر جرأت نمی‌کند که به ایران حمله کند، افزود: اگر صبر و بردباری خود را حفظ کنیم، خداوند نیز در حفظ این نظام و انقلاب ما را یاری خواهد کرد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در پایان گفت: 22بهمن، الگوی اطاعت از رهبری است و اقتدای ملت ایران به رهبری اندیشمند و فرزانه که همواره با سخنان حکیمانه خود راه را برای مردم روشن می‌کند می‌تواند انقلاب اسلامی را به انقلاب حضرت ولی‌عصر(عج) پیوند دهد.

انتهای پیام/86044/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول