اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

ترامپ نماد ورشکستگی آمریکا است

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: ترامپ با آمار و اطلاعاتی که در کارزار انتخاباتی از خود نمایان کرد، نشان داد که آمریکا یک کشور ورشکسته از نظر اقتصادی، امنیتی و سیاسی است.

ترامپ نماد ورشکستگی آمریکا است

حجت‌الاسلام محمدرضا ‌تویسرکانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: حرکت مردم ایران در 22 بهمن‌ماه امسال نشان داد که ملت ایران با هر سلیقه‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی حرکت‌های اخیر آمریکا را شبیه انسان مستی دانست که در حال سقوط است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: چالش ما با آمریکا به خاطر ولایت و خداوند است و آمریکا اقتدار ملت ایران را مورد هدف قرار داده که به لطف خداوند و ولایت فقیه ملت ایران روز به روز مقتدرتر می‌شود.

تویسرکانی گفت: آمریکا می‌خواست با اجرای برجام‌های مختلف از جمله برجام یک و دو از این طریق از کشور جمهوری اسلامی ایران امتیاز بگیرد و بعد از انرژی هسته‌ای، توان موشکی ایران را پای میز مذاکرات باز کند که با هوشیاری و تدبیر مقام معظم رهبری این کار عملی نشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: وقتی دشمن همه ابزارهای خود را بسیج می‌کند و می‌بیند، نمی‌تواند امتیازی از ایران اسلامی بگیرد، روی به تحریم‌های بی‌رحمانه می‌آورد و ما باید برای خنثی کردن این تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی را به نحوه شایسته اجرا کنیم.

تویسرکانی بیان کرد: مبارزه با فقر و کمک به مستضعفان از عوامل دیگر اقتدار ملت ایران است که باید همه مسؤولان تمام تلاششان را بکنند تا در همه ابعاد ما الگوی کشورهای دیگر جهان باشیم.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به پیشرفت‌های علمی کشور طی 38 سال گذشته بعد از انقلاب نیز اشاره کرد و ادامه داد: کشورمان بعد از انقلاب دستاوردهای مهمی در زمینه علمی و پژوهشی داشته و ما شاهد این هستیم که در همه ابعاد علمی دارای نظریه بوده و جزو 20 کشور اول دنیا از لحاظ علمی هستیم و این به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی و دانشمندان ایران اسلامی میسر شده است.

انتهای پیام/3356/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول